21 יוני 2020 | מערכת StartIsrael
21.06 - השבוע בסטארטאפים

עם הפנים למזרח: חברה טייוואנית פותחת לסטארטאפים ישראלים חלון לשוק האסייתי; חברת הון סיכון נורדית חדשה מתכננת להשקיע באקלים של כדור הארץ, ובמקביל סטארטאפ ישראלי כבר הצליח לייצר גז משפכים מזיקים עבור שימוש בתעשיות אנרגיה מתחדשת.

 
 
 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינת השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]



IBM
רוכשת את הסטארטאפ Spanugo לשירותי אבטחת ענן ולתאימות

IBM החליטה לרכוש את הסטארטאפ Spanugo, המפתח עמדות ניהול אבטחה לענן, בסכום לא ידוע. IBM מעוניינת לשלב את התוכנה של Spanugo בענן הציבורי שלה, כדי לענות על דרישות האבטחה והתאימות של לקוחותיה מענפי הבנקאות והבריאות. רכישת התוכנה של Spanugo תאפשר ל-IBM לפתח במהירות רבה יותר מרכז בקרת אבטחה עבור הענן הציבורי של השירותים הפיננסיים, וכך לקוחות יוכלו להגדיר compliance profile, לנהל בקרות ולנטר את ההיענות להן בארגון בזמן אמת.

חברה טייוואנית משקיעה 70 מיליון דולר בסטארטאפים ישראלים

חברת Innovation to Industry (i2i) הטייוואנית השיקה את IP² LaunchPad, תוכנית על סך 70 מיליון דולר, שמטרתה היא לספק חשיפה לסטארטאפים ישראלים מתחומי הבריאות הדיגיטלית, אבטחת סייבר ו-AIoT ולעזור להם להתרחב לשווקים במזרח אסיה. לפרויקט נבחרו 25 חברות ישראליות, הנמצאות בשלבים מוקדמים, והן יקבלו גישה להשקעות בסכומים שבין 200,000 דולר בתחילת התוכנית ל-3 מיליון דולר בסופה. את התוכנית מנהלת בארץ חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe בראשות רני שפרון. יוזם התוכנית הטייוואני, ד"ר גארי גונג, אמר שהוא מאמין שהאינטגרציה בין תעשיית החדשנות הישראלית לתעשיית התוכנה והבריאות הטייוואנית תניע את תעשיית החדשנות בטייוואן.

חברת הון סיכון נורדית מתכננת לממן 40 סטארטאפים בעלי השפעה חיובית על כדור הארץ

Pale Blue Dot, חברת הון סיכון אירופית חדשה המתמקדת בתחומי האקלים, סגרה השבוע עסקת בכורה בשווי 53 מיליון אירו. החברה מתמקדת בשלבים ההתחלתיים של הסטארטאפים ומעוניינת להשקיע ב-40 חברות המפתחות תוכנות וטכנולוגיות עם השפעה חיובית על האקלים. שלושת השותפים המייסדים מגיעים מתחום המערכת האקולוגית הנורדית, ויש להם ניסיון בהשקעות באנג'לים, בזכויות אדם ותקשורת ובניהול קרנות.

סטארטאפ ישראלי הופך שפכים מזיקים לאנרגיה מתחדשת

תעשיות העולם מתקדמות לקראת עתיד טכנולוגי מתקדם וחכם יותר, אבל פתרונות פינוי הפסולת נשארים תקועים בעבר. השפכים מזיקים והטיפול בהם מסובך והם עשויים להיטמן באדמה, ואף להיזרק לנהרות ולאקוויפרים, ובכך לפגוע בסביבה. חברת AgRobics הממוקמת בשפרעם פיתחה שיטה חדשה לטיפול בשפכים המתאימה למאה ה-21. היא משפרת את הטיפול בשפכים באמצעות טכנולוגיית bio-stabilizer, ואוספת מהפסולת העשירה במיקרו-אורגניזמים גז ביולוגי לשימוש באנרגיה מתחדשת. הטכנולוגיה הזו נוסתה בהצלחה באתרי טיפול שפכים בכרמיאל ובנטופה ובמפעל מזון בדרום הארץ, וכעת החברה פועלת להקמת מפעל ראשון בקליפורניה.


רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.