1 יולי 2020 | מערכת StartIsrael
"סטארטאפ במגירה" פרק 8: כיצד לבצע פיץ' מנצח

אתם מכירים את המוצר שלכם מכף רגל ועד ראש, יכולים להסביר על הערך שלו תוך כדי שינה, בטוחים שהוא ה-Game Changer הבא.. אבל אז מגיע הרגע האמיתי - לעמוד בפני המשקיעים ולהפציץ עם הפיץ'. האם יש לכם את זה?

"סטארטאפ במגירה" הוא פודקאסט מבית StartIsrael שמיועד ליזמים בתחילת דרכם. בהנחיית אריאל מונפו, מייסד IsraelClouds ו-Co-founder של חברת MarkeTech ושניר לוי, מנהל פעילות אסטרטגית לסטארטאפים במיקרוסופט. במהלך הפודאקסט, אריאל, שניר והאורחים שיגיעו לאולפן, יסבירו לנו מאיפה כל יזם צריך להתחיל, ואיך הופכים רעיונאות - ליזמות.



בפרק של היום, אריאל ושניר ידברו עם איריס שוסטר על יכולות הגשת "הפיץ', איך להעביר את המסר בדרך הנכונה ביותר, והאם ניתן ללמוד זאת בעזרת עבודה קשה. איריס בעלת חברה לשילוח בינלאומי העוסקת בנישה של חברות הייטק ותשתיות הייטק ומתמחה בשילוח של ציוד לחוות שרתים בכל העולם, עם מענה 24/7 לכל דחיפות של לקוחות. בנוסף, בשעות הפנויות המעטות שיש לה, היא מתנדבת בעמותת יונסטרים, המאפשרת השוואת הזדמנויות לנוער בכל הפריפריה. כמו כן, לאיריס יש סטארטאפ אשר יפתור לכולנו את בעית אובדן המזוודות בשדות התעופה, כאשר הסארטאפ פיתח מוצר המחבר מעקב למזוודות.  

להאזנה לפרק:


תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.