12 יולי 2020 | מערכת StartIsrael
12.07 - השבוע בסטארטאפים

OwnBackup, שחזונה הוא לתת למנהלים מקום אחד לגיבוי, הגנה וניתוח נתונים, גייסה 50 מיליון דולר; Nucleai, העוסקת בחיזוי התקדמות גידולים סרטניים ובתגובת המערכת החיסונית לטיפול, גייסה 6.5 מיליון דולר ו-Northflank הצליחה לגייס 2.6 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת DevOps

 
 
 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]




OwnBackup גייסה 50 מיליון דולר

חברת OwnBackup הישראלית, השואפת לספק מקום אחד שבו מנהלים יוכלו לגבות, להגן ולנתח את נתוני ה-SaaS הקריטיים והמורכבים ביותר שלהם, הודיעה שהצליחה לגייס 50 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו Insight Partners, והשתתפו בו Salesforce Ventures, Vertex Ventures ו- Innovation Endeavors, שכבר השקיעו בחברה בעבר. גיוס זה הביא את סך המימון של החברה ליותר מ-100 מיליון דולר. הכספים שגויסו יסייעו לחברה להאיץ את פיתוח המוצר ולהרחיב את השיווק שלו.


Northflank הצליחה לגייס 2.6 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת DevOps

Northflank, חברת סטארטאפ של שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם, המפתחת full-stack DevOps platform בענן, הכריזה על השקעת seed של 2.6 מיליון דולר ועל השקת הפלטפורמה שהיא מפתחת. את סבב ההשקעה הובילו Kindred Ventures, ​Stride.VC ו- Amaranthine Partners, והשתתפו בו כמה חברות המשקיעות באנג'לים ומאמינות בחברה. שני המייסדים של החברה נפגשו ברשת בפלטפורמת משחקים מקוונים עוד כנערים, כאשר אחד בלונדון והאחר בציריך. הם ראו את הבעיות בשרתי המשחק, ורצו לבנות פלטפורמת DevOps עם כל הכלים החדשים שיש כיום בענן. עד היום החברה מתנהלת מרחוק, וחלק מעובדיה לא נפגשו מעולם.


סטארטאפים בריטיים בתחומי הסייבר גייסו כחצי מיליון ליש"ט במחצית הראשונה של שנת 2020

חברות סטארטאפ בריטיות העוסקות בתחום הסייבר גייסו 496 מיליון ליש"ט במחצית הראשונה של השנה. אולם 94% מהמימון הגיע לחברות הנמצאות בשלבי צמיחה, ורק 1% ממנו הגיע לחברות הנמצאות בשלבי המימון הראשוני. דבר זה בעייתי מאוד, ומקשה על חברות הנמצאות בשלבי פיתוח התחלתיים ומהווה מכשול לצמיחתן.


Nucleai הישראלית, שלה תוכנת AI לטיפול בסרטן, גייסה 6.5 מיליון דולר בסבב A

חברת Nucleai היושבת בתל אביב, פיתחה תוכנה המשתמשת בראייה ממוחשבת ובאלגוריתמים של למידת מכונה, כדי לחזות התקדמות של גידולים סרטניים ואת תגובת המערכת החיסונית של המטופל ולהתאים לו את הטיפול היעיל ביותר עבורו. היא גייסה כעת 6.5 מיליון דולר בסבב הגיוס בסדרה A, שנערך בהובלת חברת Debiopharm Group השוויצרית. סבב זה מביא את סך המימון של החברה ל-11.5 מיליון דולר. הכסף שגויס יושקע במחקר ופיתוח ובהגעה לחברות מתעשיית התרופות והביוטכנולוגיה. מטרת החברה היא ליצור מודל שיחזה אילו מטופלים יגיבו טוב יותר לתרופות אימונותרפיות, שכיום רק 20% מהמטופלים מגיבים אליהן היטב.



רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.