19 יולי 2020 | מערכת StartIsrael
19.07 - השבוע בסטארטאפים

גם בתקופת הקורונה יש הזדמנויות לצמוח: MariaDB ניצלה את הצורך לעבוד מרחוק וגייסה 25 מיליון דולר; Valid Network, העוסקת באבטחת סייבר של בלוקצ'יין גייסה 6 מיליון דולר, ו-XM Cyber, שלה פלטפורמה המדמה התקפות סייבר, גייסה 17 מיליון.


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]





MariaDB
מגייסת 25 מיליון דולר בהרחבה של סבב C

שירותי הענן הפכו לחיוניים ביותר בתקופת מגפת הקורונה, ומאפשרים לארגונים להמשיך לפעול מרחוק. MariaDB Corporation, החברה העומדת מאחורי MariaDB SkySQL ואחת מחברות הסטארטאפ המובילות ב-open-source cloud databases, ניצלה את הצורך הזה וכעת היא מודיעה שגייסה 25 מיליון דולר, שיסייעו לה להמשיך ולצמוח. ההון גויס במסגרת הרחבה של סבב C שהובל על ידי SmartFin Capital, והשתתפה בו גם GP Bullhound, שכבר השקיעה בחברה בעבר. סך כל הגיוסים של החברה עד היום עומד על 125 מיליון דולר.


XM Cyber המתמחה בסימולציות של התקפות סייבר גייסה 17 מיליון דולר

חברת XM Cyber, פלטפורמת סימולציות לפריצות והתקפות סייבר, גייסה בסבב סדרה B 17 מיליון דולר, וכעת הונה עומד על סך 49 מיליון דולר. ההון גויס מ-Macquarie Capital, Nasdaq Ventures, Our Innovation Fund ו-Swarth Group, וישמש את חברה לתמיכה במחקר ובפיתוח של הפלטפורמה ולהרחבת המכירות והשיווק שלה ברחבי העולם. המוצר שהחברה מציעה מאפשר לעסקים לדמות התקפות על השירותים שלהם כל הזמן, וחושף אותן ברגע שהן מתעוררות. בתקופה שבה עסקים רבים עברו לעבוד מרחוק, שירות זה חיוני פי כמה וכמה מבעבר.

Valid Network גייסה 6 מיליון דולר בסבב seed

חברת הסטארטאפ הישראלית Valid Network, העוסקת באבטחת סייבר של בלוקצ'יין, גייסה 6 מיליון דולר בסבב seed. סבב הגיוס הזה הובל על ידי Ten Eleven Ventures LLC מבוסטון, והשתתפה בו גם Jerusalem Venture Partners, שהייתה הראשונה שהשקיעה בחברה יחד עם רשות החדשנות עוד בשנת 2018. Valid Network מפתחת תוכנה ארגונית לאבטחה של חוזים חכמים, שבאמצעותה אפשר לזהות פגיעות בקודים, פרצות אפשריות, שינויים בגרסאות ופעילות לא תקינה למניעת הונאות. הטכנולוגיה החדשה של החברה היא הראשונה מסוגה להגנה על מערכות בלוקצ'יין, הנתפסות כבטוחות, אך אינן כאלה בהכרח.

Seebo גייסה 9 מיליון דולר בסבב סדרה B

חברת הסטארטאפ Seebo הצליחה לגייס 9 מיליון דולר בסבב סדרה B, שהובל על ידי Ofek Ventures. החברה מפתחת תוכנה המבוססת על ענן, ומאפשרת למפעלים להפוך במהירות ובאופן חסכוני את המכונות הקיימות שלהם למערכות חכמות, המחוברות למערכות המדווחות על נתוני בריאות ועל השימוש בהם. בין לקוחות החברה נמנים נסטלה, ברילה, פפסיקו, Mondelez International Inc, תנובה וכיל.

רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.