26 יולי 2020 | מערכת StartIsrael
26.07 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפים הישראלים מביאים כבוד לישראל: Rewire ו-Tyto Care זכו באתגר העולמי היוקרתי 2020 Extreme Tech Challenge, ו-NanoVatio קיבלה 2.5 מיליון יורו מהאיחוד האירופי לפיתוח מוצר לניטור חולי COPD. במקביל Hippo ו-Gett שהוקמו על ידי ישראלים, גייסו 250 מיליון דולר ביחד.

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט "סטארטאפ במגירה"
 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]





Hippo
ו-Gett גייסו ביחד 250 מיליון דולר

Hippo ו-Gett, שתי חברות סטארטאפ שהוקמו על ידי ישראלים ויושבות בארה"ב, הציגו השבוע גיוס כספים משמעותי. Hippo, חברת ביטוח אינטרנטית, גייסה 150 מיליון דולר, ו-Gett, חברת סטארטאפ לתחבורה שיתופית, גייסה 100 מיליון דולר. Hippo מוערכת כיום בשווי של 1.5 מיליארד דולר, ואת הכסף שגויס היא מתכוונת להשקיע בהאצת הצמיחה שלה, במטרה להגיע ל-95% מבתי האב בארה"ב ב-12 החודשים הבאים. Gett גייסה כספים על פי הערכת שווי של 1.5 מיליארד דולר, ונראה כי גיוס זה נעשה במקום הנפקה, שתוכנן שתיעשה עד סוף 2019.


Rewire ו-Tyto Care הישראליות זכו ב-2020 Extreme Tech Challenge

שתי חברות סטארטאפ ישראליות, Rewire ו-Tyto Care, הן בין החברות שזכו בתחרות העולמית היוקרתית 2020 Extreme Tech Challenge. מטרת התחרות היא להביא פתרונות לאתגרים גלובליים, והיא מאגדת סטארט-אפים, עסקים, ארגונים לא ממשלתיים ומובילי דעה. ReWire, המגדילה צמיחה כלכלית במדינות מתפתחות באמצעות פלטפורמה של בנקאות דיגיטלית המיועדת ל-270 מיליון מהגרי עבודה, זכתה בקטגוריית הפינטק. ו-Tyto Care זכתה בפרס החדשנות של COVID-19, על שינוי באספקת שירותי בריאות על פי דרישה רפואית בנוחות של בית החולה, מוצר שיש לו השפעה אדירה בזמן מגפת הקורונה. בתחרות השתתפו יותר מ-2,400 חברות סטארט-אפ מ-87 מדינות, ובסופו של דבר, בכל קטגוריה היו 7 זוכים.


PFP השקיעה 15 מיליון ליש"ט ב-Polymateria כדי להתמודד עם הזיהום ממוצרי הפלסטיק

Planet First Partners (PFP), פלטפורמת השקעות אירופאית, השקיעה 15 מיליון ליש"ט בחברת הסטארטאפ הבריטית Polymateria, כדי להשיק את טכנולוגיית ה-Biotransformation שלה. טכנולוגיה זו מפרקת לחלוטין צורות נפוצות של פלסטיק, כמו פוליאתילן ופוליפרופילן, שללא הפירוק הופכים למזיקים, והיא תאפשר ליצרנים לייצר מוצרים מתכלים לחלוטין וניתנים למיחזור. ההשקעה שהחברה קיבלה תסייע לה להרחיב את ההתפשטות שלה בעולם ולהגדיל את צוותי המחקר והפיתוח.


NanoVation קיבלה מענק של 2.5 מיליון יורו מהאיחוד האירופי

חברת הסטארטאפ הישראלית NanoVation קיבלה מענק של 2.5 מיליון יורו מתוכנית European Union’s Horizon 2020 EIC Accelerator של האיחוד האירופי, כדי שתוכל לפתח חיישן חדש המבוסס על nano-material, שיכול להתריע על החמרה במצבים נשימתיים. המענק יאפשר לחברה להמשיך לפתח את המוצר SenseGuard, שהוא מכשיר רפואי אלחוטי שהמטופל לובש והוא מנטר את הנשימות שלו בצורה לא פולשנית. מכשיר זה יכול להביא לטיפול מוקדם בחולי COPD שמצבם מתדרדר, ובכך לחסוך אשפוז ושיקום.


רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.