2 אוגוסט 2020 | מערכת StartIsrael
02.08 - השבוע בסטארטאפים

גשר בין מזרח למערב: The Untitled Ventures מגייסת 50 מיליון יורו להשקעה בסטארט-אפים מזרח אירופיים. HaaS גם ללקוחות פרטיים: Nura מציעה אפסיילים ללקוחותיה בזכות HaaS. הבריאות הדיגיטלית כאן כדי להישאר: Ro גייסה 200 מיליון דולר, שבזכותם הטיפולים המקוונים יהפכו נגישים יותר.

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט "סטארטאפ במגירה"
 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
 
בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]




קרן הון סיכון מגייסת 50 מיליון יורו לחיזוק הסטארט-אפים הטכנולוגיים במזרח אירופה

The Untitled Ventures היא קרן הון סיכון המשקיעה בחברות סטארט-אפ ממזרח אירופה הנמצאות בשלבי צמיחה מוקדמים. עד היום הקרן השקיעה ב-26 חברות ש-15% מהמייסדים שלהן הן נשים, ומהן היו 3 הצלחות. עכשיו החברה מגייסת 50 מיליון יורו עבור קרן שתשקיע בחברות סטארט-אפ טכנולוגיים בשלבי צמיחה מוקדמים. הקרן הפועלת מלונדון, ממוסקבה ומריגה בונה גשר בין מזרח אירופה למערבה ומאפשרת לסטארט-אפים ממזרח אירופה לחשוף את יכולותיהם במערב.

Nura מציעה את מודל HaaS ללקוחותיה

Nura, חברת סטארט-אפ מתחום האלקטרוניקה, החליטה להיכנס לתחום Hardware as a service (HaaS), וזו הייחודיות שלה. היא לא הסתפקה בפיתוח ובשיווק מוצר צרכני, והכריזה על NuraNow בשנה שעברה. HaaS הוא מושג ידוע בתחום ה-IT ובמרחבים ארגוניים, אולם לצרכנים פרטיים המושג עדיין אינו מוכר. עבור Nura זאת דרך טובה לשמור על קשר עם לקוחותיה ולהציע להם מוצרים חדשים.

הסטארטאפ Ro גייס 200 מיליון דולר למרפאות דיגיטליות

חברת הסטארטאפ Ro, המפעילה מרפאות דיגיטליות בתחום בריאות הגבר ובריאות האישה ועוסקת גם בהפסקת עישון, וכן בתי מרקחת מקוונים לתשלום במזומן ב-22 מדינות, גייסה 200 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון. סבב סדרה C זה הובל על ידי General Catalyst, והביא את סך המימון של החברה ל-376 מיליון דולר. הכספים שגויסו יאפשרו לחברה להפוך את הטיפולים לנגישים יותר ולהוזיל את מחירם.

רוצים לעבוד איתנו ולקבל במה מול אלפי סטארטאפים ויזמים? כתבו לנו! [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.