11 אוגוסט 2020 | מערכת StartIsrael
"סטארטאפ במגירה" פרק 9: סטארטאפים בתקופה הקורונה

תקופת הקורונה הכניסה את עולם היזמות והסטארטאפיסטים לטלטלה מסחררת. העולם החדש מצריך מכל יזם לבצע התאמות כלכליות, מקצועיות ואפילו אישיות. אז איך בכל זאת מצליחים להתאושש, לגייס כספים ולהיות רלוונטיים בתחום?

"סטארטאפ במגירה" הוא פודקאסט מבית StartIsrael שמיועד ליזמים בתחילת דרכם. בהנחיית אריאל מונפו, מייסד IsraelClouds ו-Co-founder של חברת MarkeTech ושניר לוי, מנהל פעילות אסטרטגית לסטארטאפים במיקרוסופט. במהלך הפודאקסט, אריאל, שניר והאורחים שיגיעו לאולפן, יסבירו לנו מאיפה כל יזם צריך להתחיל, ואיך הופכים רעיונאות - ליזמות.

בפרק של היום, אריאל ושניר ידברו עם רפי סווירי, נשיא ומנכ"ל חברת Wakeme המונה 880 עובדים!
הסוגייה המרכזית בפרק, תדון במצב הנוכחי של הסטארטאפים בתקופה כה מאתגרת וחסרת וודאות, כאשר נדבר על השפעות המשבר בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק, איזה game changer נוצר בשוק בעקבות המצב  הנוכחי, ואילו התאמות צריכות לקרות בכדי שסטארטאפים וחברות יישארו רלוונטיות מבחינת הערך שלהם. כמו כן, נדבר על היבט חשוב נוסף הנוגע לעבודה מהבית ואיך זה עוזר ליזמים צעירים לנהל את הזמן שלהם, להעלות את תפוקת העבודה שלהם ולהצליח לגדול עד לכדי חברה עמידה המצליחה לגייס סכומים גם בתקופה זו.

בנוסף, נדבר על איך משקיעים מסתכלים על אפיקי ההשקעה שלהם והאם השקעות בחברות סטראטאפ קטנות יותר, יכולות להניב תשואה נכונה יותר בשוק הנוכחי, ואיך בכלל אנו צופים ששוק ההשקעות במיזמים יראה בעתיד הקרוב? 


להאזנה לפרק:

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.