16 אוגוסט 2020 | מערכת StartIsrael
16.08 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: הסטארטאפ הישראלי שגייס 200 מיליון דולר לפי הערכת שווי של 2.2 מילארד דולר; משחק הוידאו ששואף ללמד קבלת החלטות, יזמות וניהול עובדים; וגם – הסטארטאפ הישראלי שטוען לחזות את המחירים העתידיים של מוצרים משווקים שונים.

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט “Cloud Architect Virtual Forum”



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הסטארטאפ הישראל Gong מגייס 200 מיליון דולר ומוערך בשווי חברה של כ-2.2 מיליארד דולר

Gong, סטארטאפ ישראלי המפתח מערכת המבוססת בינה מלאכותית לייעול תהליכי מכירות בגופים וארגונים, גייס 200 מיליון דולר עם השלמת סבב גיוס D, זאת על-פי הערכת שווי חברה של כ-2.2 מיליארד דולר. כל זאת כ-8 חודשים בלבד לאחר השלמת גיוסה האחרון של החברה, בשווי כ-65 מיליון דולר. 


הכירו את משחק הוידאו ששואף ללמד יזמות וקבלת החלטות 

משחק הוידאו "Startup Wars" של חברת OpenForge עתיד לשחרר את גרסת האלפא שלו לשוק, בשבועות הקרובים. המשחק שואף ללמד את השחקנים על ביצוע תהליכי קבלת החלטות בענייני יזמות, ולתת תחושה אמיתית של ניהול, ובפרט של ניהול עובדים. 


סטארטאפ ישראלי טוען שביכולתו לדעת מה יהיו תגי המחיר של מוצרים בעתיד

הסטארטאפ הישראלי Fetcherr, שמפתח מערכת המבוססת בינה-מלאכותית אשר נשענת על מקורות דאטה רבים – טוען שביכולתו לחזות את תג המחיר של מוצרים בעתיד, בדיוק של כ-90% הצלחה. כחלק מבדיקת החברה, זו ניסתה לחזות את תגי המחיר של כמיליון וחצי מוצרים אקראיים באמזון – שבועיים קדימה. המערכת צלחה את המשימה.
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.