6 ספטמבר 2020 | מערכת StartIsrael
השבוע בסטארטאפים, 05.09.20

סטארטאפ ישראלי שיזעיק עזרה בהישמע ירייה, ללא צורך בלחיצה על כפתור; הסטארטאפ של גוגל שגייס 7.5 מיליון דולר, כדי להכין לכם גבינה מצמחים; וגם – צריכים לנוחיות? מצוין – הכירו את הסטארטאפ הישראלי שיאבחן את מצבכם הבריאותי, מהשירותים שלכם

השבוע הפינה בחסות: "Strategic Cloud Migration – פאנל מומחי ענן"


 
סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הסטארטאפ הישראלי שיזעיק עזרה ישירות עם יריית כדור, ללא צורך בלחיצה על כפתור חירום:

הכירו את Gabriel – הסטארטאפ הישראלי ששואף לזהות יריית כדור לפי קול הפיצוץ שהיא יוצרת, ולקרוא לעזרה דחופה בהתאם מבלי שאף אחד יאלץ ללחוץ על כפתור החילוץ. כך, שואפת החברה לסייע ואף להציל חיים בסיטואציות מורכבות, לרבות מקרי ירי המוני בבתי ספר ותיכונים בארה"ב.


הסטארטאפ הישראלי שיהפוך את המים שאתם מטילים בנוחיות, לכלי אבחון המצב הבריאותי שלכם:

Olive Diagnostics הוא סטארטאפ ישראלי מתחום ה-Healthcare, שיפתח מוצר שישתמש בשתן אנושי ככלי אבחון למצב הרפואי של המטיל אותו. המערכת יכולה תהיה לזהות בעיות רפואיות ואולי אף לחזות כאלו עתידיות, באמצעות ההרכב המולקולרי של השתן.


הסטרטאפ של גוגל ששואף להפיק מזון אהוב מצמחים, וגייס 7.5 מיליון דולר כדי להתחיל עם הפקת... גבינה:

לא מפסיקים לחדש – Climax Foods, סטארטאפ חדש מבית גוגל, מעוניין להפיק סוגי מזונות אהובים, מצמחים - וגייס עבור זה 7.5 מיליון דולר בשלב ה-Seed. הסטארטאפ ישקיע את ההון המגויס במחקר הטעם והתזונה של מוצרים שצרכנים אוהבים, כשהראשונה בתור תהיה, כנראה, גבינה.
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.