13 ספטמבר 2020 | מערכת StartIsrael
13.09 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ הברליני שגייס שניים וחצי מיליון יורו כדי לסייע לקשישים; הסטארטאפ הישראלי שגייס 144 מיליון דולר; וגם – איזה סטארטאפ משתף פעולה עם לא אחר מאשר ליאונל מסי?

השבוע הפינה בחסות: "IBM Cloud Virtual Forum" 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הסטארטאפ הברליני שגייס 2.5 מיליון יורו כדי לסייע לקשישים:

הסטארטאפ הגרמני Seniovo, אשר שואף לייעץ ללקוחותיו על ביצוע אדפטציה למרחבי המגורים שלהם כדי שאלו יהיו בטוחים יותר עבור קשישים, גייס 2.5 מיליון יורו. החברה היא חברת אונליין אשר תציע לכל לקוח הצעה המתאימה לשיפור חדר השינה הספציפי שלו, לאחר סקר של חמישה צעדים בלבד.


הסטארטאפ הישראלי שגייס 144 מיליון דולר בטוטאל – 80 מתוכם בסיבוב האחרון

Melio, סטארטאפ ישראלי B2B אשר עוסק בתשלומים (Payment Company), גייס בסיבוב ה-C האחרון 80 מיליון דולר, ובכך השלים גיוס כולל של 144 מיליון דולר עד כה. שווי הסטארטאפ מוערך כעת בכ-700 מיליון דולר. Melio שואפים לעבור לפתרונות דיגיטליים על מנת לסייע לעסקים להתמודד עם השפעות הקורונה.


אוהבים כדורגל? הכירו את הסטארטאפ שייוצג ע"י לא אחר מאשר ליונל מסי

הסטארטאפ הירושלמי OrCam, אשר בונה מוצרים ניתנים ללבישה שיסייעו לעיוורים, משתף פעולה עם ליונל מסי – כוכב ברצלונה הידוע בכדורגל, אשר יהיה הפנים שייצגו את הסטארטאפ. עובדי OrCam סבורים כי שיתוף הפעולה עם מסי יעורר מודעות בקשר למוצר ולבעיות שהוא שואף לפתור.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.