20 ספטמבר 2020 | מערכת StartIsrael
20.09 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: JFrog הונפקה לפי שווי של ארבעה מיליארד דולר; הסטארטאפ ההודי שגייס 60 מיליון דולר וקיבל את תמיכת Amazon; וגם – הכירו את Varada, הסטארטאפ ששואף לשנות את כללי המשחק בעולם העברת-הדאטה.

השבוע הפינה בחסות: "Azure Virtual Training Days"

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]

Jfrog הונפקה לפי שווי של ארבעה מיליארד דולר:

חברת JFrog הישראלית, אשר מפתחת מוצרים שונים לאוטומציה של עדכונים, מעקב והפצת תוכנה, הונפקה לפי שווי של ארבעה מיליארד דולר, כאשר מחיר המניה נקבע לארבעים וארבעה דולר. ההנפקה של JFrog בנאסד"ק נתפסת כאחת מההנפקות הישראליות הגדולות שאירעו מזה מספר שנים. 

 

ביג דאטה, ביג סולושן: החברה שגייסה 12 מיליון דולר כדי ליצור תשתית נתונים טובה יותר

הכירו את Varada – חברה ששואפת ליצור תשתית נתונים שתאפשר שליטה מלאה על ביצועים, עלויות וגמישות ותספק אלטרנטיבה לתהליכי העברת נתונים מסורבלים ולא יעילים. החברה השלימה גיוס של שניים-עשר מיליון דולר בסבב ה-A האחרון, שהובל ע"יMizMaa Ventures.

 

אמזון תומכת: הסטארטאפ ההודי שקיבל את תמיכת הענקית, וגייס 60 מיליון דולר

Acko הוא סטארטאפ הודי צעיר אשר הספיק לקבל את תמיכת Amazon זה מכבר, ושואף לכבוש את השוק עם מוצר דיגיטלי בעולמות הביטוח. Acko גייסו 60 מיליון דולר בסבב ה-D האחרון, אשר הובל ע"י Munich Re Ventures. Munich Re Ventures השקיעה לא מזמן 250 מיליון דולר בסטארטאפ נוסף שמוכר מוצרי ביטוח לעסקים קטנים, מה שהפך אותו לחד-קרן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.