27 ספטמבר 2020 | מערכת StartIsrael
27.09 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ שחושף את טכנולוגיית החשמל שלו, בשאיפה ליצור מטוסים נטולי-דלק לחלוטין; הסטארטאפ שגייס 26 מיליון אירו כדי לעזור לכם עם המיגרנה; וגם – הכירו את הסטארטאפ שעבורו השמיים הם באמת לא הגבול.

השבוע הפינה בחסות: "EuropeClouds Summit"

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]

הסטארטאפ שחושף את טכנולוגיית החשמל שלו, עם השאיפה לאפשר טיסות נטולות-דלק לחלוטין:

בימים בהם כמות הטיסות הופחתה משמעותית לנוכח התקופה, ובמקביל המודעות לנזקי הסביבה וההתחממות הגלובלית עולה, חשף השבוע צוות הסטארטאפ Heart Aerospace את הטכנולוגיה החדשנית שלו להנעת מטוסים ולסוללה שלהם, בשאיפה ליצור מטוסים נטולי-דלק לחלוטין; מבוססי חשמל גרידא. בחברה צופים כי מטוס הנוסעים החשמלי, בן תשעה-עשר המושבים, יוסמך לפעילות מסחרית עד 2025.

 

הסטארטאפ שגייס 26 מיליון אורו כדי לעזור לכם עם המיגרנה:

ביום שלישי האחרון הכריזו Salvia BioElectronics על השלמת גיוס של כ-26 מיליון אירו, ממשקיעים חדשים וקיימים. למרות שהחברה הוכיחה את יעילותה בטיפול הרפואי שהיא מבצעת, אין עדיין מוצר מוכן של Salvia BioElectronics שיצא לשוק. המוצר המצופה הינו נייר כסף ביו-אלקטרוני שניתן להכניס מתחת לעור בתהליך מינימלי, וכך מסייע נגד מיגרנות כרוניות.

 

השמיים הם באמת לא הגבול - הסטארטאפ שגייס 74 מיליון אירו (הערכה) כדי להרחיב את קבוצת הכוכבים שלו:

הסטארטאפ הפיני ICEYE הכריז השבוע על השלמת סבב ה-C שלו, לאחר גיוס 74 מיליון אירו (הערכה) בהובלת True Ventures. החברה הצליחה זה מכבר לשגר בהצלחה חמש Missions לחלל, וזו מתכננת להוסיף לכך לפחות שניים-עשר שיגורים חדשים עד סוף 2021. עד כה, החברה גייסה סכום כולל של כ-129 מיליון אירו. ICEYE, בשאיפה, תשחק תפקיד מפתח בחיזוי משברי העולם העתידיים, בזכות פועלה בחלל.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.