4 אוקטובר 2020 | מערכת StartIsrael
04.10 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ שמובל ע"י "בכירי" אפל לשעבר, וגייס 240 מיליון דולר; סטארטאפ המשלוחים שמשיק שירות לוגיסטי חדש; וגם – הסטרטאפ הישראלי שיאבק בסכרת, וגייס 200 מיליון דולר עבור זה.

השבוע הפינה בחסות: "EuropeClouds Summit"

 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


סטארטאפ המשלוחים שמשיק שירות לוגיסטי חדש:

Glovo הוא סטארטאפ בתחום המשלוחים אשר נוסד בברצלונה ב-2015, וכבר פועל ביותר מ-19 מדינות ומובל ע"י צוות של יותר מ-3,000 עובדים. Glovo לא מבצעים משלוחים של מזון גרידא, אלא מעבירים גם מוצרי מכולת, מוצרי רפואה ורוקחות ועוד. הפלטפורמה של Glovo תהפוך כעת לזמינה עבור ארגונים שאינם ממשלתיים, לכל אורך הגלובוס, במוקדי הפעילות שלה – וכך תאפשר לארגונים להזמין את שירותיה הלוגיסטיים.


הסטארטאפ הישראלי שיאבק בסכרת, וגייס 20 מיליון דולר עבור זה

הכירו את Triple Jump – הסטארטאפ היקנעמי שנוסד ב-2015, ויוצר את התיקון המיוחד למשאבת האינסולין שלכם/ן. התיקון כולל יכולות ניידות, והשאיפה היא שהוא יהווה חלק ממערכת לבלב מלאכותית בעתיד. החברה גייסה השבוע 20 מיליון דולר מ-Medtronic – תאגיד הרפואה הענק, שהשקיע במספר חברות ישראליות זה מכבר ואף רכש את חלקן.


בהובלת בכירים ב-Apple לשעבר – Nuvia מגייסת 240 מיליון דולר

בסבב גיוס ה-B שלה, גייסה Nuvia, חברת צ'יפ-סטארטאפ בהובלת בכירים בחברת הענק "Apple" לשעבר, 240 מיליון דולר. החברה שואפת להשקיע את ההון שגייסה בפיתוח של מוצר ה-HPC שלה. Nuvia נוסדה ב-2019, וזו מתכננת להוציא לשוק את מוצריה כבר החל משנת 2022.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.