11 אוקטובר 2020 | מערכת StartIsrael
11.10 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ הישראלי שגייס 2.5 מיליון דולר בשלב סיד, מכוכבי המשקיעים; הסטארטאפ הצרפתי שגייס 361.4 מיליון אורו כדי להציל את העולם; וגם – הכירו את 3 החברות הזוכות בתחרות הסטארטאפים הלאומית של הודו, בתחום החלל.

 

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הסטארטאפ הישראלי שגייס 2.5 מיליון דולר בשלב סיד, משורת משקיעים מרשימה:

הכירו את Walnut – הסטארטאפ הישראלי ששואף לספק לצוותי המכירות שלכם פלטפורמת דמו מותאמת אישית. החברה גייסה 2.5 מיליון דולר בסבב גיוס בשלב סיד, שהובל ע"י גיגי לוי וייס (NFX)  - משקיע מהמוכרים בתעשייה, וכלל גם אבישי אברהמי (מנכ"ל Wix), חברת ההשקעות של ג'ו מונטנה (שחקן הפוטבול האמריקאי המפורסם) ומשקיעים נוספים, הן מעמק הסיליקון והן מישראל.


הכירו את 3 הסטארטאפים שזכו בתחרות הסטארטאפים הלאומית של הודו

Skyroot, Dhruva ו-Bellatrix אלו הסטארטאפים הזוכים בתחרות חברות ההזנק הלאומית של הודו, בקטגוריית החלל. השלישייה זכו בכ-7,000 דולר לכל חברה, ונבחרו מתוך חמש-עשרה חברות מועמדות אחרות. מנהלי החברות ישקיעו את הסכום ההתחלתי בפיתוח מוצרים טכנולוגיים עם מטרות שונות בתחומי החלל, העברת משקלים גבוהים ומכונות שיגור.


חוות חרקים, 361.4 מיליון אורו ומה שביניהם: סטארטאפ צרפתי בגיוס ענק

Ynsect הוא סטארטאפ צרפתי ששואף לבנות את חוות החרקים הגדולה ביותר בעולם, כדי להציל אותו. מחקרים צופים מחסור במזון בעתיד, עם עליית מספר התושבים בעולם באופן משמעותי עד 2050. Ynsect שואפים שהחרקים בחווה ייצרו מרכיבי-מזון באיכות גבוהה ובכך יסייעו לפתרון הבעיה הזו. החברה גייסה 316 מיליון אורו בגיוס שלב ה-C האחרון שלה, מה שמביא אותה להערכת גיוס כללי של 361.4 מיליון אורו עד כה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.