25 אוקטובר 2020 | מערכת StartIsrael
25.10 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ שנבחר להיות Innovator Of The Year; החברה ההולנדית שהטיסה בהצלחה טיסה סולרית; וגם – מיהו הבכיר בענקית ההייטק לשעבר, שייסד סטארטאפ עם הערכת שווי של יותר ממיליארד דולר?

 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:
בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


הסטארטאפ שנבחר להיות Innovator Of The Year

הסטארטאפ Granulate הוכרז ע"י ה-2020 AI TechAwards כ-Innovator Of The Year.
Granulate מספקת Workload עם ביצועים "חסרי תקדים", כך לפי אתר החברה, "עם העלויות הנמוכות ביותר ב-Scale". על Granulate אמר מפיק הטקס, ג'ונתן פסקי, כי הוא משמש דוגמא נהדרת לטכנולוגיות AI & ML שמסייעות למהנדסים ומפתחים.

 
הסטארטאפ שהשלים בהצלחה טסט טיסה סולרית

Avy היא חברה הולנדית אשר יוצרת מטוסים ללא טייס, ומאז 2016 – גם ללא פליטה. החברה הכריזה על טסט מוצלח במסגרתו הצליחה להטיס את המזל"ט (מטוס זעיר ללא טייס) שלה. מטרת החברה, ע"פ המייסד פטריק זמן, הוא להאיץ את המעבר לעולם עם תעופה בת קיימא (Sustainable); והם עושים זאת בעזרת הכנסת תאים סולריים בכנפי המזל"טים, המאפשרים שימוש באנרגיה נקייה.


מי הבכיר בתעשייה שמוביל סטארטאפ המוערך בשווי מיליארד דולר?

Jay Vijayan הוא ה-CIO לשעבר בחברת Tesla המוכרת, וכיהן בתפקיד במשך 4 שנים. לאחר שסיים כהונתו ב-2016, ייסד סטארטאפ בשם Tekion – מוצר מבוסס ענן המאפשר לסוכנויות לחוות חווית Sales חסרת פגמים. השבוע הכריזה Tekion על סיום סבב גיוס ה-C של החברה, במסגרתו 150 מיליון דולר (בסה"כ 215 מיליון דולר עד היום), עם הערכת שווי של למעלה ממיליארד דולר. 
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.