1 נובמבר 2020 | מערכת StartIsrael
01.11 - השבוע בסטארטאפים

Monday.com מתכננים הנפקה של ארבעה מיליארד דולר, לפי מקורות אנונימיים; לא רק באזזוורד: חברת ה-AI שגייסה 9.1 מיליון דולר בשלב Seed; וגם – דיווחים על רכישה בסך 50 מיליון דולר, מצד Apple הענקית.

השבוע הפינה בחסות "פודקאסט סטארטאפ במגירה"

 

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]


הופה: Monday.com מתכננים הנפקה של ארבעה מיליארד דולר

מנהלי ה-Team Management startup הישראלי Monday.com מתכננים הנפקה (Nasdaq IPO) בהערכת שווי של בין שלושה וחצי לארבעה מיליארד דולר, ע"פ דיווחים אנונימיים. החברה כבר יצרה קשרים עם בנקי השקעות בינלאומיים ע"מ לקדם את הנושא. ראוי שיוזכר כי רק במאי האחרון הוערך שוויה של החברה ב-2.7 מיליארד דולר – מה שהיווה עליה של ארבעים ושניים אחוזים מאז סבב הגיוס האחרון שלה, שאירע ב-2019.


לא רק באזזוורד: חברת ה-AI שגייסה 9.1 מיליון דולר בשלב Seed

Deci היא חברת סטארטאפ בתחום למידת המכונה, הבונה פלטפורמה מבוססת AI שיוצרת פתרונות Deep neural network שמוכנים להפקה ב-Scale. החברה גייסה 9.1 מיליון דולר בשלב Seed, בסבב שהובל ע"י  Emerge ו-Square Peg. Deci נוסדה בשנה שעברה ע"י דוקטור יונתן גייפמן (CEO) יונתן אליאל (COO) ופרופסור רן אל-יניב, Chief Scientist.


מנסים לשפר את סירי? Apple רכשה את Vilynx, כך ע"פ דיווחים

ביום ג האחרון דווח כי Apple הענקית רכשה את סטארטאפ ה-AI-video הספרדי עבור סכום המוערך בכחמישים מיליון דולר. Vilynx בנתה תוכנה המאפשרת למחשב לנתח תוכן ויזואלי, טקסט ושמע של סרטון, במטרה "להבין" באופן יעיל את הסרטון, מה שיסייע לו לבצע פעולות מטיבות, כגון סיווג לקטגוריות ותיוג של MetaData, למשל.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.