15 נובמבר 2020 | מערכת StartIsrael
15.11 - השבוע בסטארטאפים

סנאפצ'אט רוכשת סטארטאפ ישראלי בכשבעים מיליון דולר; סטארטאפ אירופי מוערך בכשני מיליארד דולר; וגם – השחקן החדש בשוק ה-E-scooters, שגייס כ-250 מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות "וובינר Alibaba Cloud"

 

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]

 

מיהו הסטארטאפ האירופי שמוערך בכשני מיליארד דולר?

Hopin הוא סטארטאפ אירועים דיגיטליים, אשר סגר את סבב הגיוס השלישי שלו ל-2020 כשגייס בסה"כ כ-171 מיליון דולר עד כה. החברה מספרת כי היא מתכננת להתרחב ליותר מ-800 עובדים במשך השנה הקרובה (כעת יש 215). העלייה ב-Growth של החברה הייתה משמעותית, הן בהיבט רווחים שנתיים (שצמחו מ-0 דולר ל-20 מיליון דולר), והן בהיבט מספר משתמשים – שעלה משישה-עשר אלף שהשתתפו באירועי הפלטפורמה ליותר משלושה וחצי מיליון בהווה.

 

סנאפצ'אט רוכשת סטארטאפ ישראלי בכ-70 מיליון דולר

עוד אקזיט לסטארטאפ ניישן: סנאפצ'אט הענקית רכשה ב-70 מיליון דולר את Voca.ai, שמפתחת את הבוט שיחליף את נציג שירות הלקוחות הבא שישרת אתכם, כדי שלא תצטרכו לחכות יותר במשך זמנים בלתי סבירים. החברה נוסדה בשנת 2017 ע"י עינב איתמר (המייסדת של Corrigon שנרכש ע"י eBay), ודוקטור אלן בקר.

 

Bird צריכים לפחד? זהו השחקן החדש שגייס 250 מיליון דולר

סטארטאפ ה-E-scooter שנוסד בברלין, Tier, גייס כ-250 מיליון דולר במהלך סבב גיוס ה-C שלו, שהובל ע"י SoftBank Vision Fund 2. מהלך זה של הקרן מצטרף לשורת השקעות בשלבים מתקדמים שהיא ביצעה, בפרט באמצעות ה-Vision Fund Team שלה. Tier מוערכת כעת בכמיליארד דולר, לפי Financial Times.
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.