22 נובמבר 2020 | מערכת StartIsrael
22.11 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ האפריקני שגייס שלושים מיליון דולר, בהשתתפות הקרן של ג'ף בזוס; השקעה ישראלית ראשונה בסטארטאפ באיחוד האמירויות; וגם - שיתוף פעולה בין Uber ובין סטארטאפ ישראלי.

השבוע הפינה בחסות "AI & Data Summit"
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]


הסטארטאפ האפריקני שגייס שלושים מיליון דולר, בהשתתפות הקרן של ג'ף בזוס:

הסטארטאפ מתחום הפינטק Chipper Cash גייס 30 מיליון דולר במסגרת סבב B, שהובל ע"י Ribbit Capital. גם קרן הון הסיכון Bezos Expeditions, שהיא הקרן האישית של מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, השתתפה בהשקעה. Chipper Cash מציעים שירותי תשלום P2P, ללא עמלה ו-Mobile-based. החברה נוסדה בשנת 2018. 

קרן הון הסיכון הישראלית, שהובילה את ההשקעה הראשונה בסטארטאפ באיחוד האמירויות:

Maniv Mobility היא קרן הון סיכון ישראלית, המתמקדת בתחום ה-Mobility tech. הקרן הובילה סבב גיוס בשלב סיד בשווי 3.8 מיליון דולר, בסטארטאפ Fenix מאיחוד האמירויות, שהוא ספק Micro-mobility המתמקד באזור המזרח התיכון. "אנחנו אסירי תודה על שהכרנו את Maniv Mobility כתוצאה מהסכמי הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות", אמר Jaideep Dhanoa, מנכ"ל החברה.

שיתוף פעולה בין Uber ובין סטארטאפ ישראלי:

Uber הכריזו על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי AU10TIX - פלטפורמת אימות זהות גלובלית. שתי החברות ישגרו תכנית חדשה שתוודא את הזהות של נהגים חדשים, שמעדיפים תשלום במזומן. כך, ישתמשו Uber בטכנולוגיה של AU10TIX כדי לבנות אמון חזק יותר בין הנהג לבין הנוסעים - משתמשי Uber. במסגרת השירות החדש, נהגים שמעדיפים תשלום במזומן יתבקשו לסרוק פרטים ספציפיים לווידוא, כמו רישיון נהיגה או דרכון.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.