29 נובמבר 2020 | מערכת StartIsrael
29.11 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ הישראלי שיהפוך תרנגולות זכרים לנקבות, וזכה במיליון דולר; הסטארטאפ שידפיס את הבורגרים שלכם, עכשיו בבורסה בת"א; וגם - סטארטאפ המשלוחים הבריטי שמגייס עשרים מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות "AI & Data Summit"
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

הסטארטאפ הישראלי שזכה במיליון דולר במסגרת תחרות אג-טק

Soos Technologies הוא סטארטאפ מעולם החקלאות, שיצר תוכנת AI (שנרשמה כפטנט זה מכבר), אשר לא כוללת פולשנות וכימיקלים, ומשנה, לא תאמינו - את המין של תרנגולים, מה שיוצר נקבות רבות יותר שעשויות להטיל ביצים, מבלי לבצע את תהליך הריבוי הסטנדרטי והשנוי במחלוקת. הסטארטאפ זכה בפרס מיליון הדולר בסיבוב השני של התחרות הבינלאומית Grow-NY.


הסטארטאפ שידפיס את ההמבורגרים שלכם, עכשיו בבורסה בתל-אביב

מוצרים כשרים, צמחוניים, ואפילו נקיים מגלוטן: הסטארטאפ SavorEats, שמדפיס בתלת מימד תחליפי בשר, מחזיק ב-IPO בבורסה בתל אביב עם pre-money valuation של כחמישים מיליון דולר. החברה גייסה לאחרונה כחמישה וחצי מיליון דולר, ובסה"כ כשלושה-עשר מיליון דולר מאז שנוסדה ב-2018 ע"י רחלי וייצמן - CEO, פרופסור עודד שוסיוב - CTO ופרופסור עידו ברסלבסקי.


סטארטאפ המשלוחים הבריטי שמגייס עשרים מיליון דולר

הם עבדו ב-Deliveroo, חברת משלוחי מזון אונליין מלונדון שנוסדה ב-2013, הקימו את הסטארטאפ שלהם בתחום המשלוחים - Dija, וכעת מגייסים עשרים מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי מובל ע"י Blossom Capital, קרן הון סיכון שמשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים. בעוד שלא ברור אילו עוד שחקניות בעולם הון הסיכון משתתפות בסבב ההשקעה - נראה שהוא תחרותי מאד.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.