20 דצמבר 2020 | מערכת StartIsrael
20.12 - השבוע בסטארטאפים

החברות שיבנו כיסא חכם עבור אנשים המתמודדים עם מוגבלויות, באמצעות  AI; סטארטאפ סיני גייס סכום עתק עבור אמצעי גילוי סרטן מוקדם ולא פולשני; וגם - הסטארטאפ שנתמך ע"י אמזון, חברת ההשקעות של ביל גייטס, וממשלת בריטניה.

השבוע הפינה בחסות: CloudEdge for Startups
 


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם
:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]

החברות שיבנו כיסא חכם לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות

הסטארטאפ הישראלי ReSymmetry והחברה Karma Medical Devices מטייוואן הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו הן ישקיעו שני מיליון דולר בפיתוח וייצור מערכת ישיבה חכמה, שתתבסס על טכנולוגיית AI שתיושם, בין היתר, כיסאות וכיסאות גלגלים רובוטיים. אלו יתאימו עצמם לכל משתמש באופן אישי. מטרת המיזם, לטענת החברות, היא לשמור על הבריאות של בעלי מוגבלויות בעת ישיבה ממושכת במהלך התפקוד היומיומי.


עבור גילוי סרטן מוקדם, ולא פולשני - סטארטאפ סיני גייס סכום עתק בסבב גיוס
B

סטארטאפ הביו-טק Singlera Genomics מפתח אמצעי גילוי של סרטן בשלבים מוקדמים, באופן לא פולשני ובאמצעות ניתוח DNA ללא תאים. החברה גייסה 152 מיליון דולר בסבב B שהובל ע"י China International Capital Corporation (CICC), שמתמקדת בהשקעות בסטארטאפים בתחומי הביו-טק. החברה נוסדה ב-2014, וההשקעה המתוארת מתווספת לגיוס בסך 20 מיליון דולר בסבב גיוס A של החברה (2016) ו-60 מיליון דולר נוספים בסבב גיוס A+ שאירע ב-2018. 


חזון של טיסות עם 0 פחמן - הסטארטאפ שנתמך ע"י אמזון, חברת ההשקעות של ביל גייטס, וממשלת בריטניה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.