24 דצמבר 2020 | יוסי מלמד
"סטארטאפ במגירה" פרק 10: מארחים את פיטר פלצ׳יק - אלוף אירופה והמדורג ראשון בעולם לשנת 2020

StartIsrael תומכת באלוף אירופה בג׳ודו ומדורג מקום ראשון בעולם, פיטר פלצ׳יק, בדרכו לאולימפיאדת טוקיו 2021. הזמנו אותו לפתוח את העונה החדשה של ״סטארטאפ במגרה״ בהנחיה חדשה של יוסי מלמד, העורך הראשי של המגזין, ורועי מורג, בשיחה מרתקת על החיבורים והקישורים בין עולם הספורט לבין עולם היזמות. פרק שלא היינו מחמיצים אם היינו אתם.

"סטארטאפ במגירה" הוא פודקאסט מבית StartIsrael שמיועד ליזמים בתחילת דרכם. בהנחיית יוסי מלמד, העורך הראשי של StartIsrael והיזם רועי מורג. במהלך הפודאקסט, יוסי, רועי והאורחים שיגיעו לאולפן, יסבירו לנו מאיפה כל יזם צריך להתחיל, ואיך הופכים רעיונאות - ליזמות.

בפרק של היום, אחרי פגרה ארוכה אנחנו גאים לארח את פיטר פלצ׳יק, אלוף אירופה בג׳ודו והמדורג ראשון בעולם לשנת 2020. לא, לא התבלבלתם, זה לא הפודקאסט של ערוץ הספורט, אלא של מגזין היזמות הטכנולוגי המוביל בישראל. דיברנו בפרק על הסיפור האישי של פיטר ועל הדימיון המטורף שבין הספורט האישי לבין יזמות ועולם הסטארטאפים. דיברנו על המטרות, על הדרך, על המכשולים, הפציעות וכמובן על ההצלחות וכל מה שבינהם.

אנחנו ב StartIsrael, מלווים את פיטר ותומכים בו בדרך לאולימפיאדה בטוקיו 2021 מתוך אמונה שהיי-טק הישראלי צריך לסייע ליזמים בכל תחומי החיים. פיטר מייצג את ישראל על הפודיום לא פחות מאקזיט של סטארטאפ.

פיטר פלצ׳יק בשיחה שמעולם לא שמעתם כמוהה לפני כן.

להאזנה:


או 

באפל https://apple.co/34J3Eq7

בספוטיפיי https://spoti.fi/3nPNGlw
ובשאר האפליקציות.

פיטר פלצ׳יק

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.