27 דצמבר 2020 | מערכת StartIsrael
27.12 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ הישראלי שיפקח על איכות האוויר שאנחנו נושמים; הסטארטאפ ששואף להעסיק 5,000 מהנדסים בשלוש השנים הקרובות; וגם - הסטארטאפ הבריטי שמוערך ביותר משני מיליארד דולר.

AI & Data Summit 2021  השבוע הפינה בחסות:



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם
:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

הסטארטאפ הישראלי שיפקח על איכות האוויר שאנחנו נושמים

הסטארטאפ BreezoMeter בנה פלטפורמה המפקחת על איכות האוויר שאנו נושמים במטרה לסייע לאנשים עם בעיות ריאות, וביניהם חולי אסטמה ומחלת ריאות חסימתית כרונית. באמצעות אלגוריתמים של AI & ML המערכת מזהה סוגים שונים של זיהום אווירי, ומדווחת עליהם ליוזרים כך שיכולים יהיו להיערך מראש ולנקוט באמצעי זהירות. החברה נוסדה ב-2014 ע"י מהנדס הסביבה, המנכ"ל רן קורבר. 

איזה סטארטאפ מתכנן להעסיק 5,000 מהנדסים בשלוש השנים הקרובות?

סטארטאפ האחסון והשירותים המשותפים Digiboxx הכריז ביום ג האחרון כי הוא שואף להגיע לעשרה מיליון יוזרים בשלוש השנים הקרובות, וכי בתכנונו להעסיק חמשת אלפים מהנדסים בפרק הזמן הזה. "We are currently in double digit and an extremely agile and lean set up", אמר ה-CEO של החברה Arnab Mitra, בכנס השיגור האחרון של שירותיהם החדשים.


הסטארטאפ הבריטי שמוערך ביותר משני מיליארד דולר

Octopus Energy, חברת Challenger Energy Supplier עם פלטפורמה המבוססת AI, מוערכת בסכום פנומנלי של כ-2.06 מיליארד דולר, לאחר השקעה בסך מאתיים מיליון דולר על-ידי Tokoy Gas, עבור מיזם משותף. החברה טוענת כי היא מצפה למאה מיליון לקוחות ברחבי העולם עד שנת 2027, ולאחרונה שוגרה בארצות הברית, אוסטרליה, גרמניה וניו זילנד. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.