3 ינואר 2021 | מערכת StartIsrael
03.01.21 - השבוע בסטארטאפים

אמזון קבעה רכישה של סטארטאפ הפקת פודקאסטים; הסטארטאפ הישראלי שמתכנן הנפקה (לפי דיווחים) במהלך 2021; וגם - הסטארטאפ שסוגר את שנת 2020 עם חיוך גדול.

Open Cloud Summit: Tel Aviv 2021  השבוע הפינה בחסות: 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


אמזון קבעה רכישה של סטארטאפ הפקת פודקאסטים

ממקורות לא רשמיים נטען כי עסקת הרכישה של הענקית את הסטארטאפ Wondery, מוערכת בכשלוש מאות מיליון דולר. החברה נוסדה ב-2016 וידועה בשל עיצובי הקול הקולנועיים שלה, עבור הפקת פודקאסטים בעלי נרטיב סיפורי. מטרת העסקה היא להאיץ את צמיחת ה-e-commerce של Amazon's public offerings.


הסטארטאפ הישראלי שמתכנן הנפקה (לפי דיווחים) ב-2021

SimilarWeb, סטארטאפ בתחום ה-Web Analytics, מתכנן - כך לפי דיווחים - IPO עם הערכת שווי של כשני מיליארד דולר ברבעון השני של 2021. יותר ממחצית מ-Fortune 100 הינן לקוחות של החברה, המפתחת כלים לניטור ומחקר מידע על אתרי אינטרנט, ומספקת פלטפורמת Analytics המאפשרת ליוזרים לדעת כמה טראפיק מקבלים אפליקציה או אתר - בפרט גם עבור חברות אנטרפרייז.


בשנת קורונה: צמיחה של 50% בהכנסות, שהסתיימו בקניית חלקי המשקיעים בחברה

חברת סטארטאפ פיתוח המשחקים מסיאטל FlowPlay מסיימת את שנת 2020 בניצחון: ברקע המגפה, החברה נהנתה מעלייה של חמישים אחוזים בהכנסות בשנה האחרונה, וקנתה כעת את מניות המשקיעים - כך שהינה בבעלות היזמים ועובדי החברה גרידא. FlowPlay היא חברה בת 14 שנים, וצמיחתה מצביעה על מקרה פרטי של תופעה רחבה - צמיחת שוק הגיימינג במהלך משבר הקורונה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.