10 ינואר 2021 | מערכת StartIsrael
10.01 - השבוע בסטארטאפים

אקזיט ישראלי ראשון - Spetz.io נרכשה עבור חמישה מיליון דולר; וגם - הסטארטאפ הרפואי שגייס 105 מיליון דולר בסבב גיוס B.

 השבוע הפינה בחסות: וובינר פאלו אלטו ורד האט
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

אקזיט ישראלי ראשון: Spetz.io נרכשה עבור חמישה מיליון דולר

Spetz.io, סטארטאפ שפיתח פלטפורמה לגיוס עובדים בערוצים דיגיטליים, נרכש עבור חמישה מיליון דולר (על-פי מקורות אנונימיים) על-ידי החברה האמריקאית Pardaox.ai, הפעילה בשוק משאבי האנוש והגיוס האמריקני. החברה הצעירה נוסדה ב-2017 בחסות תכנית היזמות ZELL של המרכז הבינתחומי בהרצליה, וגייסה סכום כולל של כ-750 אלף דולר מאז היווסדותה, מ-Fusion LA – תכנית האצה וקרן השקעות לסטארטאפים ישראלים בארה"ב, ומ-GoAhead Ventures. החברה עובדת עם לקוחות מפתח, הן בשוק הישראלי והן האמריקאי, וביניהן איקאה וסודהסטרים.

 

הסטארטאפ הרפואי שגייס 105 מיליון דולר בסבב B

זרוע השקעות הון הסיכון של Bayer, הובילה סבב גיוס B בסך 105 מיליון דולר בחברת Senti Biosciences, סטארטאפ מתחום הביו-טק, שהכפיל כעת את סכום גיוסיו, כשלוש שנים לאחר גיוס סבב ה-A שלו בסך חמישים ושלושה מיליון דולר. הטכנולוגיה שהחברה מפתחת נקראת על-ידה "מעגלי חשמלי של גנים", והיא מיושמת באופן ספציפי על תאי CAR-NK, שמהווים מוקד עניין הולך ומתרחב בתחום האונקולוגיה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.