24 ינואר 2021 | מערכת StartIsrael
24.01 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפי ה-consumer brand של Fireside Ventures חצו את שווי מיליארד הדולר; סטארטאפ ה-AI שגייס שמונה מיליון דולר; וגם - CFO ב-Ihs Markit מכר מניות בשווי מיליונים.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds Forums



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם
:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


סטארטאפי ה-consumer brand של Fireside Ventures חוצים את שווי מיליארד הדולר

Fireside Ventures, פירמת ההון שנוסדה על-ידי המשקיע הבכיר Kanwaljit Singh, השקיעה ב-22 סטארטאפים מתחום ה-consumer brand, שחצו כעת את רף שווי מיליארד הדולר ב-total market-cap, לאחר שמגפת הקורונה האיצה את עסקי הפירמה. הפירמה נקטה בגישת digital-first, ויש המייחסים את ההישג האחרון במידה רבה גם לבחירה הזו.


סטארטאפ ה-AI שגייס שמונה מיליון דולר

AlphaICs, חברת סטארטאפ מבוססת AI שיוצרת AI chips עבור Edge Computing, גייסה שמונה מיליון דולר במסגרת סבב גיוס B, שהובל על-ידי Endiya Partners ו-Emerlad Technology Ventures, וכלל משקיעים שכבר הושקעו בסבבים קודמים, כדוגמת IREON Ventures, JSR Corporation ועוד. החברה בת הארבע תשקיע את ההון כדי לפתח את התוכנה ולבנות פתרונות מערכתיים עבור השווקים שלהם.


CFO ב-Ihs Markit מכר מניות בשווי מיליונים

ג'ונתן גיר, CFO ב-Ihs Markit, מכר למעלה מחמש-עשרה אלף מניות במחיר ממוצע של שמונים וחמישה דולר למניה, מה שנסכם ל-1.4 מיליון דולר בסך-הכל. IHS Markit Ltd היא ספקית data & analytics ללקוחות מתחומים שונים ותעשיות מגוונות, ומוצריה כוללים תחזיות כלכליות, מודלי תמחור והערכות סיכון. ה-market-cap של החברה מוערך בכ-36.9 מיליארד דולר.
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.