31 ינואר 2021 | מערכת StartIsrael
31.01 - השבוע בסטארטאפים

שיתוף הפעולה בין החברות שיאיצו טרנספורמציה דיגיטלית לסטארטאפים; סטארטאפ התוכנה שמוערך בלמעלה ממיליארד דולר; וגם - המכונית הקומפקטית שלCity Transformer תתחיל להיסחר בשוק המניות.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds Security & Data Forums


סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם
:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


שיתוף הפעולה בין החברות שיאיצו טרנספורמציה דיגיטלית לסטארטאפים

Zoho Corporation, חברה טכנולוגית עם סוגי מוצרים שונים בתעשייה, הכריזה על שיתוף פעולה עם Flat6Labs - אקסלרטור וחברת השקעות בסטארטאפים בשלבי סיד. במסגרת שיתוף הפעולה, סטארטאפים הקשורים ל-Flat6Labs (בכל האזורים) יקבלו גישה לאפליקציות העסקים של Zoho, שיאפשרו להם למנף תכנית אימוץ טכנולוגיה יעילה ולגבש Digital agility באופרציות העסקיות שלהם.


סטארטאפ התוכנה שמוערך בלמעלה ממיליארד דולר

DriveNets, סטארטאפ המספק פתרונות ניתוב מבוססי תוכנה, סגר סבב גיוס B בסך 208 מיליון דולר מ-D1 Capital Partners - שהובילה סבבי גיוס משמעותיים בשנה שחלפה והתמקדה בחברות שגדלו כתוצאה ממצב המגפה, כמו Cazoo או Bolt. סבב הגיוס האחרון ממנף את הערכת השווי של DriveNets ללמעלה ממיליארד דולר.


מצאה חניה ליד שוק המניות: המכונית הקומקפטית של City Transformer תתחיל להיסחר

City Transformer, חברה ישראלית המייצרת מכונית קומפקטית שמצטמצמת עד-כדי הידחסות למקומות חנייה קטנים, הכריזה על כוונתה להתחיל להיסחר בשוק המניות בתל אביב החל מתחילת מרץ של 2021. החברה מתכננת Initial Public Offering (IPO) ראשונה ברבעון השני של השנה, וזאת בהערכת שווי של כ-137-183 מיליון דולר, לפי החברה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.