7 מרץ 2021 |
07.03 - השבוע בסטארטאפים

מוניות עפות: Volocopter גייסה עוד 241 מיליון דולר; סטארטאפ הנדל"ן שמתכונן להנפקה, ומכין את עצמו בהתאם; וגם - דיווח: הון ההשקעות של Alibaba בסטארטאפים נחתך בחצי.

השבוע הפינה בחסות:  אירוע השקה לקהילת ענן פיננסית



סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם
:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

מוניות עפות: Volocopter גייסה עוד 241 מיליון דולר

סטארטאפ המוניות העפות הגרמני Volocopter גייס עוד סכום פנומנלי של 241 מיליון דולר, במסגרת סבב גיוס D. בשנת 2019, גייסה החברה תשעים וארבעה מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C, ואמרה כי השירות יהיה זמין בעוד כשלוש שנים מאותה עת. כעת, טוענת החברה כי השירות זמין יהיה בעוד כשנתיים. סבב הגיוס האחרון כולל משקיעים חדשים, שונים ומשונים, לרבות Tokyo Century היפנית, Atlantia SpA. הגלובלית, ומספר חברות משפחתיות. 

 

סטארטאפ הנדל"ן שמתכונן להנפקה, ומכין את עצמו בהתאם

הסטארטאפ States Title שינה את שמו ל-Doma, והכריז ביום שלישי האחרון כי הוא עתיד להתמזג עם SPAC Capitol Investment Corp. V במסגרת עסקה בהערכת שווי של שלושה מיליארד דולר, ועל כך שיהפוך לציבורי בהתאם. החברה מתוכננת להיסחר תחת הסמל DOMA בשוק המניות הניו-יורקי עוד בסוף השנה הקרובה. Doma פיתחו טכנולוגיית ML (עם פטנט) שמצמצמת, לטענתם, את זמן ה-title processing מחמישה ימים לדקה אחת, וחותכת את כל תהליך סגירת המשכנתא מזמן של יותר מחמישים ימים, לזמן של פחות משבוע. 

 

דיווח: הון ההשקעות של Alibaba בסטארטאפים נחתך בחצי

בהמשך להתפחויות האחרונות לגבי מהלכי המשטר הסיני מול חברות עסקים בכלל ומול Alibaba בפרט, שכללו חקירה אנטי-מונופולית נגד Alibaba, דווח כי השקיעה החברה 2.7 מיליון דולר בסטארטאפים בתקופה שבין נובמבר 2020 לבין סוף פברואר 2021, לעומת שישה מיליון דולר שהשקיעה בתקופה המקבילה בשנה שלפני-כן. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.