14 מרץ 2021 | מערכת StartIsrael
14.03 - השבוע בסטארטאפים

פייפאל רוכשת סטארטאפ ישראלי במאתיים מיליון דולר (מחיר ההערכה); YL Ventures במכירה אדירה של חלק מהחזקותיה על הסטארטאפ Axonius; וגם - הסטארטאפ של קרל פיי, מייסד-שותף לשעבר של OnePlus, חושף את המוצר הראשון.

השבוע הפינה בחסות:  סדרת מפגשים וירטואליים של נס
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

PayPal רוכשת סטארטאפ ישראלי במאתיים מיליון דולר (לפי הערכה)

PayPal העולמית אישרה השבוע את הדיווחים על רכישת חברת CURV הישראלית, שפיתחה פלטפורמה לניהול מטבעות מבוזרים בענן, ושמאפשרת את נזילותם תוך דגש על היבט האבטחה. מחיר העסקה לא נמסר רשמית, אולם ההערכה היא שמדובר בכמאתיים מיליון דולר. החברה הוקמה בשנת 2018 במסגרת טים8 - וזהו האקזיט השלישי שיצא מקבוצה זו.

 

YL Ventures מכרה חלק מהחזקתה על הסטארטאפ Axonius

קרן הון הסיכון הישראלית YL Ventures מכרה חלק מהחזקתה על סטארטאפ אבטחת הסייבר Axonius, שגייס 100 מיליון דולר בהערכת שווי של 1.2 מיליארד דולר רק שבוע לפני כן. חלקי החברה נמכרו ב-270 מיליון דולר, לעומת עשרים וחמישה מיליון דולר שהקרן השקיעה בה קודם. הסטארטאפ נוסד ב-2017, ו-YL Ventures השקיעה בו שלושה מיליון דולר עוד בשלב סיד, והמשיכה להשקיע בכל שלב מאז.

 

אוזניות שקופות: הסטארטאפ של קרל פיי חושף את המוצר הראשון

קרל פיי, מייסד-שותף לשעבר של OnePlus שעזב את החברה באוקטובר האחרון, חשף את המוצר החדש מ-Nothing, הסטארטאפ החדש שלו: Concept 1, הלא הם זוג אוזניות אלחוטיות ועטופות שקיפות. בניסיון לספק מוצר טכנולוגי ייחודי, Thomas Howard, Vice Head of Design ב-Nothing, אמר:

“A transparent outer shell seemed obvious—removing the superficial decisions that designers make about color and branding. It frees us up to think about what’s really important, which is the engineering.”

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.