25 אפריל 2021 | מערכת StartIsrael
25.04 - השבוע בסטארטאפים

Walkme רוכשת את Zest הישראלים; סטארטאפ ה-Fintech שמגייס שישים מיליון דולר; וגם – הסטארטאפ הקנדי בן ה-6, שמוערך בשווי של כמעט שני מיליארד דולר.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds IT Forum

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

Walkme רוכשת את Zest הישראלים

הסטארטאפ הישראלי Zest, שמספק לחברות את היכולת להחזיר כל מסמך או קובץ מהענן – באופן יעיל, נרכש על-ידי Walkme בעסקה שפרטיה לא נחשפו. חברת Zest נוסדה ב-2017. עידן ילוביץ', מייסד-שותף ו-CEO ב-Zest, יצטרף ל-Walkme ויוביל את פיתוח ה-Workstation של החברה. מצידו של ילוביץ' נמסר:

“Integrating Zest into the WalkMe tech stack will ensure that users are able to leverage intelligent enterprise search functionality to predict the most applicable items they need to successfully complete their objectives. WalkMe and Zest will unite in a powerful combination of intelligent automation technology to continue to drive ROI for WalkMe users across every department.”

 

סטארטאפ ה-Fintech שמגייס שישים מיליון דולר

FintechOS - סטארטאפ שמספק טכנולוגיה לבנקים, חברות Fintech וחברות ביטוח, גייס שישים מיליון דולר במסגרת סבב גיוס D שערך, בהובלת משקיעים כמו Draper Esprit, Gapminder Ventures, OTB Ventures ונוספים. השקעת הון הגיוס תתמקד בעיקר בהרחבת פעילות החברה בתוך בריטניה בפרט, ובאירופה בכלל, ואילו חלק מההון יושקע בפיתוח טכנולוגי.

 

הסטארטאפ הקנדי בן ה-6, שמוערך בשווי של כמעט שני מיליארד דולר

Clearbanc מספקת upfront cash לחברות e-commerce, במטרה להרחיב את העסקים שלהן. החברה גייסה 100 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C, שהוביל את שווי החברה לכמעט שני מיליארד דולר. בשנת 2019, כשהחברה גייסה סבב ה-B שלה, הערכת שוויה הייתה פי 5 נמוכה יותר. כעת, החברה עושה rebranding, וחזונה הוא לספק פתרונות מבוססי דאטה למייסדי חברות. כחלק מהמהלך, היא שינתה את שמה ל-Clearco.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.