23 אפריל 2014 | מערכת StartIsrael
יזמי חברות של מיליארד דולר נפגשים על במה אחת בתל-אביב

לצד היזמים המצליחים ידבר שותף באקסלרטור המוביל בעולם ומייסד TheNextWeb

אלה שבחרו באקזיט ואלה שהחליטו להמשיך להגדיל את החברה שלהם בכוחות עצמם: היזמים שהובילו את החברות שלהן לשווי של כמיליארד דולר נפגשים ב-13 במאי על במה אחת באוניברסיטת תל אביב לדון בשאלה הבוערת של עולם הסטארטאפים המקומי: איך בונים חברה של מיליארד דולר.

 

באירוע המרכזי של יום החדשנות, TAU Innovation Day, ינאמו אורי לוין, מייסד-משותף ב-Waze ומייסד ויו"ר FeeX; אבישי אברהמי, מייסד משותף ב-Wix, שחר וייסר, מייסד Get Taxi. לצדם ידברו גם ג'ונתן מדבד, מייסד OurCrowd; ויוסי ורדי, יזם סדרתי ומשקיע מוביל שדורג לאחרונה בין 10 הדמויות המשפיעות על תעשיית הדיגיטל באירופה.

 

לצד הדוברים הישראלים ינאם אהרון האריס, יזם ושותף ב-Y Combinator, האקסלטור המוביל בעולם, ובוריס ולדהוזן ון זנטן, מייסד בלוג הטכנולוגיה מהמובילים בעולם The Next Web.

 

יום החדשנות השנתי נערך זו השנה השנייה בידי אוניברסיטת תל אביב,  StarTAU, רמות, חברת המיסחור ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב.

 

במהלך יום החדשנות תיערך תערוכת ענק של פיתוחים חדשניים ותחרות סטארטאפים. במתחם האירוע יציגו 40 חברות סטארט-אפ את הפיתוחים החדשניים שלהן בפני הקהל הרחב. בנוסף, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים שפותחו במסגרת האוניברסיטה יוצגו במתחם.  ביום החדשנות תתקיים גם תחרות סטארט-אפים, TLV Startup Challenge.

 

עוד קודם לאירוע המרכזי יתקיים קוקטייל VIP, אירוע אליו הוזמנו מובילי דעה, דיפלומטים, מקבלי החלטות, אנשי עסקים והשקעות, ויזמים מובילים. באירוע יציגו נציגים דיפלומטיים מכמה מדינות את אפשרויות הפעילות היזמית בארצם ואפשרויות שיתופי פעולה. 

 

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.