25 אוקטובר 2015 | מערכת StartIsrael
איך לחפש עבודה בהייטק באמצעות לינקדאין

מחפשים אחר משרה נחשקת בהייטק? אתם מוכרחים להצטרף ללינקדאין, הרשת החברתית-העסקית הגדולה והחשובה ביותר במרחבי הרשת.

מחפשים אחר משרה נחשקת בהייטק? אתם מוכרחים להצטרף ללינקדאין, הרשת החברתית-העסקית הגדולה והחשובה ביותר במרחבי הרשת. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע רלוונטי כיצד לחפש עבודה בהייטק באמצעות לינקדאין.

 

 

מספר מילים על לינקדאין

לינקדאין, החלה את דרכה בשנת 2002, ותוך זמן קצר היא הצליחה למתג את עצמה כרשת החברתית- העסקית החשובה והגדולה ביותר ברשת. כיום רשומים בלינקדאין קרוב ל-150 מיליון משתמשים מסביב לעולם, כאשר לרשות כל אחד ואחת מהם עומדת האפשרות לפתוח פרופיל אישי באמצעותו ניתן לייצר נוכחות עסקית ברשת.

 

 

לינקדאין- רשת של קשרים עסקיים

בדומה לכל רשת חברתית אחרת, גם ב-לינקדאין תוכלו לעדכן את הפרופיל האישי שלכם בכל רגע נתון, וגם בלינקדאין תוכלו להצטרף לקבוצות שונות המורכבות ממשתמשים בעלי תחום עיסוק זהה או דומה לשלכם. כמו כן, תוכלו להצטרף לקבוצות הפועלות בלינקדאין בתחום הדרושים, וכפועל יוצא מכך, להציג את כישוריכם למקבלי ההחלטות בזמן אמת!

 

 

חיפוש עבודה בהייטק באמצעות הלינקדאין-כיצד?

השלב הראשון בדרך לאיתור עבודה בהייטק באמצעות הלינקדאין הוא עדכון הפרופיל שלכם באופן דינמי. באפשרותכם לעדכן את הפרופיל באמצעות פרסום פוסטים, העלאת קטעי וידאו אודותיכם, הצגת קישורים להמלצות וכדומה.

במקביל, מומלץ להצטרף לקבוצות לינקדאין העוסקות בתחום ההשמה במקצועות ההיי-טק. קבוצות אלו מורכבות מחברות השמה וחברות הייטק הפועלות באופן קבוע ושוטף בפעולות גיוס עובדים. כיום, מרבית חברות ההייטק מסביב לעולם, עושות שימוש בלינקדאין לצורך איתור וגיוס מועמדים למגוון רחב של משרות בתחום ההייטק, חברות אלו מפנות משאבים רבים לצרכי גיוס עובדים בלינקדאין, והן עושות זאת באמצעות כלי חיפוש העומדים לרשותם בתשלום. בין יתר החברות הפועלות באיתור וגיוס עובדים בלינקדאין תוכלו למצוא את חברת HP, חברת מארוול ישראל המפרסמות משרות דרושים ועוד עשרות חברות הפעילות בתחומי ההייטק מסביב לעולם.

בנוסף לעמודים העסקיים בלינקדאין של החברות הגדולות בתחום ההייטק, תוכלו ליצור קשר עם יזמי סטארט-אפ פרטיים העושים אף הם שימוש בלינקדאין לצורך איתור עובדים לפרויקטים זמניים. היתרון הבולט של הלינקדאין למחפשי עבודה בתחום ההיי-טק, או בכל תחום עסקי אחר, טמון בעבודה שבניגוד לאתרי אינטרנט העוסקים בתחום הדרושים, בלינקדאין, אתם כל הזמן מקבלים פניות רלוונטיות לתחם עיסוקכם, גם במקרים בהם אתם לא עושים ניסיון להתקבל למקום עבודה חדש. עובדה זו פותחת בפניכם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקתיות בתחום ההיי-טק, הן בקרב חברות הייטק, הן בקרב יזמי הייטק והן בקרב פרויקטים מעניינים בתחום ההייטק אליהם תוכלו להצטרף.

 

 

לאורך כל תקופת פעילותכם בלינקדאין, הרשת מעמידה לרשותכם נתונים שונים אודות המקומות בהם ביצעתם חיפוש עבודה, וכמו כן נתונים אודות הופעתכם בחיפושים השונים אל מול מספר הכניסות אשר בוצעו בפועל על ידי המעסיקים לפרופיל האישי שלכם. נתונים אלו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לבחון את אטרקטיביות הפרופיל האישי וכתוצאה מכך לעדכן אותו או לערוך בו שינוי בכל רגע נתון.

 

 

בהצלחה! 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.