21 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
זינוק בעלייה - חברת HelpAround

מדור חדש המוקדש לחברות שביצעו לאחרונה פריצת דרך משמעותית או גייסו סכום כסף ניכר להמשך פעילותן. והפעם עם חברת HelpAround, אשר פיתחה את Alert, כפתור מצוקה חכם לסמארטפון ול-Apple Watch. הפיתוח זכה לאחרונה בתחרות הטכנולוגיות משפרות החיים של CES.


מי אנחנו

ישי קנובל ושלומי אפללו, בוגרי ממר"מ, חברו מחדש בשנת 2013 לעבודה משותפת – ישי לאחר תקופה ב-MIT, במעבדת מיקרוסופט בבוסטון ובראש תחום מובייל בחברת טכנולוגיות הסוכרת AgaMatrix; ושלומי כסמנכ"ל הפיתוח של חברת טכנולוגיות הפרסום eXelate (נמכרה לאחרונה לנילסן ב-$200M). ישי ושלומי החליטו לחבר את עולמות התוכן מהם באו – בריאות ופרסום התנהגותי – על מנת להקל על אורח החיים של יחידים ומשפחות המתמודדות עם מצב רפואי כרוני.

 

 

 

 

מה אנחנו מפתחים

החברה מפתחת פלטפורמה לתמיכה בזמן-אמת בחולים כרוניים ומשפחותיהם: סוכרת נעורים, כאבים כרוניים, בעיות שינה, עור, וכו׳. הפלטפורמה נותנת למשתמשים תמיכה קהילתית מבוססת מיקום, ובנוסף מספקת ערוצי תוכן מתוחכמים לקופות חולים, ארגוני בריאות, חברות תרופות, ומותגים. בנוסף, החברה השיקה לאחרונה את Alert, כפתור מצוקה חכם לסמארטפון ול-Apple Watch, המאפשר התראה מידית לבני המשפחה ביוזמת המשתמש או על בסיס נתונים פיזיולוגיים שמגיעים מפלטפורמת HealthKit של Apple.

 

 

מגיע לנו מזל טוב וכל הכבוד

כפתור המצוקה שלנו, Alert, זכה לאחרונה בתחרות הטכנולוגיות משפרות החיים של CES. בנוסף, החברה גייסה עד כה כ-$1M, ונבחרה לתוכנית Alpha Zone של IBM.

עם זאת, ההישג המשמעותי ביותר שלנו מתרחש מידי שבוע כשהאפליקציה מחלצת חולה כרוני או בן משפחה ממצבים לא נעימים.

 

 

 משמעות ההישג שלנו עבור המשתמשים

 אנו משפרים דרמטית את המציאות היומיומית הבודדה של חולים כרוניים בכך שאנו עוטפים אותם בקהילה ובמשאבים מקצועיים שתפורים לצרכיהם באותו רגע בדיוק.

 

 

משמעות ההישג שלנו עבור החברה שבנינו

 קהילת החולים הראשונה שהקמנו בתחום הסוכרת היא רק קצה הקרחון. מאז אנחנו מוצפים בפניות מארגוני חולים וחברות תרופות המבקשים לשכפל את המודל עבור קהילות חולים נוספות.

 

 

המתכון שלנו להצלחה

דברו עם כמה שיותר אנשים על הרעיון שלכם, כולל אנשים החשודים כמתחרים - להם יש מה להפסיד הרבה יותר מלכם.

  

  

לפעמים היו גם עיכובים ותקלות בדרך...

מוקדם בחיי החברה, התפתינו להציע את שירות התמיכה הקהילתית המבוססת מיקום גם בתחומים שאינם בריאותיים. גילינו שמרכיב הסולידריות שקיים בין חולים כרוניים לא קיים בין שכנים, סטודנטים, וכו׳.  

     

 

טיפ מניסיוננו לסטארטאפים שעובדים על פריצת הדרך שלהם   

חפשו תרחיש אחד שעובד.  מצאתם?  אל תסתכלו ימינה ושמאלה: התעמקו בו ופתרו אותו עד הסוף. 

 

 

תודה גדולה למי שהביאונו עד הלום  

האנג׳לים שלנו הם מלאכים אמיתיים - תומכים בנו ומצילים אותנו כל יום מחדש. כמו כן, צוות  Alpha Zone מ-IBM וכן מ-Becton Dickenson, עומלים מעל ומעבר על מנת לייצר איתנו סינרגיות טכנולוגיות ועסקיות שלרוב לוקח שנים לייצר עם ארגונים כה גדולים.  

 

 

אנחנו לא נחים על זרי הדפנה וכבר עובדים על היעד הבא

בקרוב נודיע על מספר ארגוני בריאות שאימצו את הפלטפורמה שלנו עבור אוכלוסיית החולים שלהם.

 

 

תוכלו לעקוב אחרינו כאן:

http://helparound.co

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.