5 אוקטובר 2016 | גראנט קארדון
מוחמד עלי ומה שדרוש כדי להשיג גדולה

אני לא יכול להפסיק לחשוב על מוחמד עלי וההשראה שהוא היה. הוא נפטר לאחרונה ואני רוצה לשתף אתכם מה הוא היווה עבורי. הוא היה השראה וזה לא מאחר והיה לוחם או מתאגרף, אלא מאחר והוא היה מקדם. הוא נתן לי את הסמכות להיות מישהו שמתרברב, כל עוד אני יכול לגבות זאת. הוא השפיע עלי בכך שנתן לי את הזכות להיות הטוב ביותר.

אני לא יכול להפסיק לחשוב על מוחמד עלי וההשראה שהוא היה. הוא נפטר לאחרונה ואני רוצה לשתף אתכם במה הוא היווה עבורי. הוא היה השראה. זה לא בגלל שהיה לוחם או מתאגרף, אלא בגלל שהוא היה מקדם. הוא נתן לי את הסמכות להיות מישהו שמתרברב, כל עוד אני יכול לגבות זאת. הוא השפיע עלי בכך שנתן לי את הזכות להיות הטוב ביותר. אם אתם הטובים ביותר, אם אתם מתאמנים כאילו אתם הטובים ביותר, אם אתם משלמים את המחיר, אתם יכולים לומר שאתם הטובים ביותר. אתם יודעים - עלי אמר שהוא הטוב ביותר עוד לפני שמישהו הכיר את שמו. הוא עוד לא הוכיח זאת. עבורי, מדובר בהתחייבות מעל ומעבר. עליכם להתחייב מעל ומעבר ואז לספק מעל ומעבר. זה מה שהחתול עשה. זה דורש אומץ להצהיר על עצמכם שאתם הטובים ביותר.

 

חלק חושבים שהוא היה שחצן. נכון, הוא באמת היה. מאוד שחצן. והוא יכל לתת לכם מכת נוקאאוט. הוא האמין בעצמו והצהיר זאת על עצמו, אבל הוא גיבה זאת עם עבודה קשה והוכיח זאת ברגע החשוב ביותר. הוא לימד אותי ביטחון עצמי, לחימה, קידום, שיווק ואת החשיבות בלהתאמן. אתם לא יכולים סתם להצהיר הצהרות. עליכם להתאמן ולהיות מוכנים להיות מעולים.

 

אני רוצה לחלוק אתכם 3 דרכים בהן מוחמד עלי היה מעולה וכיצד אתם יכולים להיות מעולים בעצמכם:

 

 

1. קדמו את עצמכם

לא משנה מה המעמד שלכם, מוצר, או שירות, הצו הראשון של עסק הוא לקדם. אתם עסק בעצמכם. אם אני לא אכיר אתכם לעולם לא אעשה אתכם או עם החברה שלכם עסקים. זה בלתי אפשרי שאני אי פעם אעשה משהו אתכם אם מעולם לא שמעתי עליכם. הפעולה הראשונה של כל אדם או עסק היא לגרום לעצמם להיות מוכרים. ברגע שתהיו מוכרים, התפקיד שלכם הוא להמשיך להזכיר לשוק שאתם רלוונטיים ובעלי ערך. 

קידום בהגדרה הוא להמשיך את התהליך שאתם מקיימים (למשל מטרה, יוזמה, או תכלית) ע"י תמיכה או עידוד באופן אקטיבי. מוחמד עלי לא פחד לקדם את עצמו. לעולם אל תתנצלו על כך שאתם מקדמים את עצמכם. אם אתם רוצים עובדים מעולים, תקדמו כדי שתהיה לכם בריכה גדולה יותר של כישרונות לבחור ממנה. אם אתם רוצים לקוחות מצוינים תקדמו את המוצר שלכם כדי שתגיעו לקהל גדול יותר. אם אתם רוצים עבודה עם שכר גבוה יותר ולהתקדם בחברה עליכם לקדם את עצמכם.

החברה מלמדת אותנו שלקדם את עצמנו זה דבר שלילי ומשרת את העצמי שלנו. הביטו במיליארדרים וראו עד כמה הם מעריכים קידום. וורן באפט מופיע פעמים רבות בטלוויזיה. מארק קיובן נמצא בכל מקום כדי לקדם את עצמו ולהישאר רלוונטי בראש הציבור. קדמו את עצמכם עד שאנשים יכירו את שמכם ואת הפנים שלכם. המשיכו לקדם עצמכם עד שהם יכירו אתכם כמנהיגים במרחב שלכם. ברגע שהשוק כבר לא חושב עליכם ומדבר עליכם, הוא לא מעריך אתכם. ספרו לעולם שאתם הגדולים מכולם. 

 

 

2. התחייבו מעל ומעבר

מוחמד עלי קידם עצמו כגדול מכולם אבל הוא עשה זאת לפני שאנשים הכירו את שמו. הוא התחייב מעל ומעבר. אם אתם מתחייבים מעל ומעבר עליכם גם לספק מעל ומעבר. התחייבו מעל ומעבר! הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו להסכים אתכם היא להתחייב מעל ומעבר. תגרמו להם לחשוב שהם מקבלים את העולם ואז עוד קצת. ואז תספקו ברמות עוד יותר גבוהות מכך!

אם הייתם מציעים נישואים לבן/בת הזוג שלכם מה הייתם אומרים?  "הי, אנחנו יכולים להיות בסדר ביחד. אני חושב שיש סיכוי שלא יותר מדי דברים רעים יקרו?" לא! הייתם אומרים "מותק, אני חושב שאנחנו מושלמים יחד ואני מבטיח ב-100% את החיים הטובים ביותר!" הייתם מוודאים שהם יודעים שהם מקבלים את הטוב ביותר. ברגע שהנישואים מגיעים, אז זו העבודה שלכם לספק מעל ומעבר. וזה מה שיגרום לנישואים להחזיק מעמד. 

אל תציבו רף ציפיות נמוך. לאנשים יש ציפיות גבוהות ויש לעמוד בהן אבל חשוב מכך, יש לעבור אותן. הרשימו אנשים בכך שתעשו פולואפים, בכך שתלכו מעל ומעבר כדי לגרום לדברים לקרות, בכך שתיקחו עוד צעד אחד קדימה ובכך שתראו להם עד כמה הם בעלי ערך עבורכם. התחייבו מעל ומעבר.

 

 

3. התאמנו

המתאגרף הטוב ביותר לא הפך להיות כזה בכך שלא התאמן. הדבר האחד שיכול להבטיח את הכישלון שלכם עם אימון הוא אם לא תעשו זאת מספיק. החילו משמעת צבאית כדי לפתח את עצמכם לרמות גבוהות יותר. לעתים קרובות שואלים אותי "גראנט, כיצד הפכת לאיש מכירות מצליח?" הסיבה היחידה הגדולה ביותר שבגללה הפכתי להצלחה במכירות לא היתה בשל האישיות שלי או הכלכלה אלא מאחר והיתה לי המשמעת להתכונן ולהתאמן. כל דבר שאתם רוצים להיות מצוינים בו דורש אימון והכנה על בסיס יומיומי. 

כתבו רשימה של כל המשקיעים, אתלטים, אמנים הגדולים ביותר וכמה פעמים הם עובדים על התחום שלהם. וורן באפט מבלה את מרבית יומו בקריאת דוחות, לברון מתאמן בחדר הכושר יותר מאחרים, לאונרדו דה-קפריו מתאמן על הדמות שהוא עומד לגלם. עד שלא הכנתי את עצמי עם חומר אימונים על בסיס יומיומי לא הפכתי להיות איש מכירות מעולה. לכן כיום אני כותב ספרים ומקליט תכניות אימונים. אני יודע שמי שרוצה להיות מעולה ימצא את החומרים האלה ויעשה בהם שימוש.

גדולה לא מתרחשת בשל מזל אלא בשל הכנות באמצעות אימונים. מרבית האנשים אינם מעולים, לא מאחר והם לא יכולים להיות, אלא מאחר והם לא מתאמנים להיות. עליכם להתאמן מדי יום ועליכם להתאמן עם מטרה. גדולה לא מגיעה ללא אימון.

 

 

עלי אמר שזה לא נחשב להשתחצן אם זו האמת. אם אתם מתאמנים, מתחייבים יתר ומקדמים עצמכם אתם תהיו בדרככם להיות הטובים ביותר במרחב שלכם. כמחוות כבוד לחייו, התחילו להצהיר שאתם הטובים ביותר עוד היום. התחייבו יתר, תתחילו להתאמן ותמשיכו להצהיר כיצד אתם רוצים שהעולם יכיר אתכם. הצטרפו לתכנית החדשה ביותר שלי Playbook to Millions והתחילו להתאמן להפוך לעשירים.

אני איש מכירות מעולה. אני הסוגר הטוב ביותר בעולם. קוראים לי גראנט קרדונה ואתם גם כן צריכים להיות מצוינים במכירות. אתם יכולים להשיג כל דבר בחיים אם תוכלו ללמוד לשכנע אחרים ברעיונות ובחלומות שלכם. אל תתנו לעולם להפיל אתכם על הקרשים.

תגובות

1. אהה | 5 אוקטובר 2016

פיהוק


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.