27 אפריל 2017 | מת'יו טורן
5 כלי אינסטגרם שאתם מוכרחים להכיר

עם למעלה מ-60 מיליון תמונות ו-1.6 ביליון לייקים הנשלחים בכל יום, השיווק באינסטגרם הוא מכרה זהב שלעתים קרובות אינו מנוצל כלל. אז ברור, אתם נמצאים באינסטגרם, אבל האם אתם מפיקים את המקסימום מהפלטפורמה הזו? הנה חמישה כלים שיעזרו לכם לחלץ את מקסימום הערך שניתן מכל לייק שתקבלו.

העניין באינסטגרם הוא לא רק בהעלאת תמונות, הוא הרבה מעבר לכך. משווקים מנוסים משתמשים בפלטפורמה הזו כדי להתחיל בשיחה עם העוקבים שלהם, כדי ליצור מעורבות עם גולשים המשתמשים בהאשטאגים וכיום אפילו על ידי שימוש בפוסטים בסגנון סנאפצ'אט.

 

עם למעלה מ-60 מיליון תמונות ו-1.6 ביליון לייקים הנשלחים בכל יום, השיווק באינסטגרם הוא מכרה זהב שלעתים קרובות אינו מנוצל כלל. אז ברור, אתם נמצאים באינסטגרם, אבל האם אתם מפיקים את המקסימום מהפלטפורמה הזו? הנה חמישה כלים שיעזרו לכם לחלץ את מקסימום הערך שניתן מכל לייק שתקבלו.

 

1. אספו והגדילו את תמונות האינסטגרם שלכם עם Yotpo

Yotpo מעניק לכם מגוון רחב של אפשרויות לייצר מעורבות עם קהילת האינסטגרם.

לא משנה עד כמה מגניב תוכן האינסטגרם של החברה שלכם יכול להיות, לקוחות לא תמיד סומכים על תמונות של מותגים. הם סומכים על החברים שלהם. Yotpo מאפשר לכם להוכיח לעוקבים שלכם שאנשים אמתיים אוהבים את המוצרים שלכם, וזאת על ידי כך שהיא מאפשרת לכם לאסוף תוכן שהופק על ידי משתמשים (UCG) הקשורים למותג שלכם.

כבעלי עסק או כמשווקים, אתם יכולים להשתמש בכלים של Yotpo כדי לחפש תמונות הרלוונטיות למותג שלכם ובאופן אוטומטי לבקש ממי שהעלה את התמונה רשות להוסיף את התמונה שלהם לאוסף שלכם.

לאחר מכן תוכלו להציג אותה באתר שלכם, אם בתוך המצגות שלכם בתצוגת המוצרים או בעמוד הנחיתה שלכם בתוכן הקשור למגוון המוצרים.

 

2. חסכו זמן בניהול המדיה החברתית שלכם עם Buffer

הכלי הזה כבר מאוד פופולרי בשימוש בפייסבוק, בטוויטר בפינטרסט ובמדיות חברתיות אחרות, עכשיו Buffer יצרה יכולות חדשות עבור האינסטגרם.

בעוד שאינסטגרם לא מאפשרת לכם לפרסם תמונות הישר לחשבון שלכם באמצעות תוכנות צד שלישי, Buffer מאפשרת לכם לכתוב ולארגן את הפוסטים שלכם מראש. כשמגיע הזמן לפרסם, Buffer תשלח לכם התראות 'פוש' לטלפון החכם ותאפשר לכם באופן אוטומטי להעביר את התוכן לאינסטגרם.

Buffer אפילו טובה יותר עבור קבוצות. מספר רב של אנשים יכולים לעבוד על חשבון אחד, עם הרשאות המותאמות לכל אחד ואחד. באמצעות אנליטיקות 'בילד-אין' צוות השיווק שלכם יכול לראות בדיוק איזה פוסטים הצליחו הכי הרבה ומדוע. אז זה לא משנה אם זה רק אתם בחברה או שאתם מנכ"לים של חברה עם אלפי עובדים, Buffer הוא כלי פשוט שמתאים לכולם.

 

3. BestBuddies מספרים לכם מי הכי אהב את התמונות שלכם באינסטגרם

תמיד רציתם לדעת מיהם המעריצים הכי גדולים שלכם באינסטגרם? ברור שרציתם. BestBuddies של Sweeble היא הדרך המושלמת לגלות את זה. הירשמו לאפליקציה הוובית של BestBuddies עם הפרטים של אינטסגרם ותראו את עשרת הלייקרים המובילים שלכם. לא רק ש-BestBuddies תציג את שמות המשתמשים של הלייקרים שלכם, היא גם תספר לכם כמה פוסטים הם אהבו.

אז מה אתם אמורים לעשות עם כל המידע הזה?

אם תשעה מתוך עשרה מהלייקרים המובילים שלכם הן נשים שמזוהות כאוהבות מזון בפרטי האינסטגרם שלהן, אתם יכולים לדעת לאיזה קהל אתם צריכים לכוון בקמפיין השיווקי הבא שלכם. אם תדעו מיהם אותם משתמשים שאהבו הכי הרבה את הפוסטים שלכם, זה יסייע לכם לזהות משפיענים שונים שיסייעו לכם במידה וזה משהו שהעסק שלכם צריך.

 

4. מצאו ונתחו מיהם העוקבים שלכם עם SocialRank

SocialRank הוא כלי "הכול כלול" נהדר עבור עסקים.

ראשית, התוכנה מייבאת את העוקבים שלכם, כך שאתם יכולים לראות מי יצר אתכם הכי הרבה מעורבות והוא בעל ערך גבוה יותר בסדר אלפביתי. לאחר מכן, אתם יכולים לחפש את העוקבים שלכם באמצעות מילות מפתח או האשטאגים ובכך לייצר יותר מעורבות סביב נושא מסוים.

אם אתם מכוונים לאזור גיאוגרפי מסוים, אתם יכולים לחפש עוקבים לפי מיקום. מכיוון ש-SocialRank עובדת גם עם טוויטר, אתם יכולים לראות מי מהעוקבים שלכם עוקב אחריכם בשתי הפלטפורמות. כעת, אתם יכולים לראות אם הלייקרים המובילים של ב-BestBuddies הם באמת המעריצים הגדולים ביותר שלכם גם ב-SocialRank.

 

5. Minter.io מספקת אנליטיקות עבור האינסטגרם

Minter.io מספקת מגוון של מאפייני אנליטיקות באמצעות ממשק נקי וקל לשימוש.

מעקב פשוט מאפשר לכם לייצר תרשים של גדילה בקהל, עם מאפייני מגדר ומאפיינים גאוגרפיים בקרב הקהל שלכם. Minter.io תציג לכם את העוקבים החדשים שלכם ואנשים שהפסיקו לעקוב אחריכם. אתם יכולים לראות מהם הזמנים בהם הפוסטים שלכם מקבלים הכי הרבה לייקים, ולמדוד את השימוש בהאשטאג של המותג שלכם.

מי מהעוקבים שלכם מגיבים הכי הרבה על התמונות שלכם? עם Minter.io אתם יכולים לעקוב אחר המידע הזה בזמן אמת. אם המידע הזה מאוד חשוב לכם, Minter.io תסייע לכם לייצא אותו לקובץ אקסל, ל-PDF או למצגת.

עם כל כלי האינסטגרם הנהדרים האלו אין לכם שום תירוץ לא לייצר מעורבות מלאה עם האוהדים שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.