1 מרץ 2020 | מערכת StartIsrael
01.03 - השבוע בסטארטאפים

השבוע בסטארטאפים: טענות על הטרדה מינית הביאו להתפטרות מנכ"ל Homie, ולעבירה אחרת על החוק - Enigma MPC נדרשת להחזיר למשקיעים 45 מיליון דולר.

השבוע הפינה בחסות: פודקאסט "סטארטאפ במגירה"




סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים.
כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: [email protected]


SEC הורתה להחזיר למשקיעים 45 מיליון דולר שהושקעו ב-ICO

נציבות סחר החליפין של ארה"ב (SEC) הורתה לסטארטאפ Enigma MPC להחזיר למשקיעים שנפגעו ממנו כספים שגויסו מהם. הוראה זו הושגה כהסכם פשרה, לאחר שה-SEC האשימה את Enigma MPC בהפעלת טכנולוגיית בלוקצ'יין בלי רישום של ניירות ערך, בהתאם לחוקי ניירות הערך הפדרליים. כעת אניגמה נדרשת להחזיר למשקיעים שנפגעו ממנה כספים באמצעות הליך של תביעות, והיא גם תידרש לרשום את המטבעות שלה כניירות ערך, וכן להגיש דוחות תקופתיים ל-SEC ולשלם קנס על סך 500,000$.

 

מנכ"ל Homie המקסיקנית התפטר לאחר שנטען כנגדו כי הטריד מינית מועמדת לעבודה

ג'ורדי גרינהאם, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט-אפ המקסיקנית Homie, התפטר מתפקידו לאחר שהועלו כנגדו האשמות על הטרדה מינית של אישה שהייתה מועמדת לעבודה בחברה. מועצת האתיקה של Homie פתחה בחקירת הטענות על הטרדה מינית, ביום שבו אישה, שביקשה להישאר בעילום שם, העלתה פוסט לפייסבוק ובו היא מתארת את הצעותיו הלא ראויות של גרינהאם אליה.

מהחברה נמסר כי דעותיו של גרינהאם אינן מייצגות יותר את החברה, וכי הטרדה, אפליה ואלימות מגדרית אינן מקובלות בכל דרגות הארגון.

 

חברת הפרסום הדיגיטלי Minute Media מגייסת 40 מיליון דולר

חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית Minute Media, המחזיקה בשבע פלטפורמות פרסום ברחבי העולם, גייסה כעת 40 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות Dawn Capital ומשקיעים קיימים. עד כה החברה גייסה 160 מיליון דולר, כאשר סבב הגיוס האחרון היה לפני שנה, וגם בו היא גייסה 40 מיליון דולר.

הכספים שגויסו כעת נועדו לסייע לחברה להתרחב בעולם ולהמשיך את פיתוח פלטפורמת הפרסום של החברה, וכן לשפר את התוכן המיועד לספורטאים ב-The Players’ Tribune, שנרכש לאחרונה על ידי Minute Media ולהתכונן לרכישות נוספות. גיוס זה מאפשר לחברה לבסס את עצמה כ"שחקנית מרכזית בדור החדש של פרסום מקוון", כך לדברי האקון אורלי, השותף הכללי של Dawn Capital.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.