Background photo created by dashu83 - www.freepik.com
17 פברואר 2022 | יוסי מלמד
56 מליון דולר בשנה וחצי, וולנט פיצחו את זה!

חברת הסטארטאפ Walnut השלימה סבב גיוס B בהיקף של 35 מיליון דולר לפיתוח הפלטפורמה המאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות של מוצרים באופן מותאם אישית, ולשלבם בתהליכי המכירה והשיווק, ללא תלות בצוותים אחרים בחברה (ללא-קוד). 

חברת הסטארטאפ Walnut השלימה סבב גיוס B בהיקף של 35 מיליון דולר לפיתוח הפלטפורמה המאפשרת לצוותי מכירות ליצור הדגמות של מוצרים באופן מותאם אישית, ולשלבם בתהליכי המכירה והשיווק, ללא תלות בצוותים אחרים בחברה (ללא-קוד). 

הגיוס הנוכחי מגיע חודשים ספורים בלבד לאחר סבב A ומביא את סך ההשקעה בסטארטאפ מאז הקמתו לפני כשנה וחצי ל-56 מיליון דולר.

סבב הגיוס הובל על ידי Felicis Ventures מעמק הסיליקון, קרן שהשקיעה בשלבים מוקדמים בסיפורי הצלחה כמו שופיפיי, פיטביט, נושיין, קרדיט קארמה, קאנבה ועשרות אחרים.

בסיבוב השתתפו סדרת משקיעים בכירים מענקיות טכנולוגיה ובהם שרה פרנקלין, נשיאה בסיילספורס, פרדריק קרסט, מייסד ויו"ר אוקטה, אריאל כהן, מייסד ומנכ"ל טריפאקשנס, עינת גואז, מייסדת ומנכ"לית פפאיה גלובל, מיכאל שאולוב, מייסד ומנכ"ל פיירבלוקס, קים וולש, סמנכ״לית בהאבספוט, ועוד.

הם מצטרפים לבכירים בגוגל, וויקס וגיטהאב שהשקיעו בסטארטאפ בשלבים המוקדמים, בנוסף לקרנות שהשקיעו בסטרטאפ לפני כן: NFX, Eight Roads Ventures, A Capital.

וולנט נוסדה בשנת 2020, לאחר פרוץ משבר הקורונה, על ידי יואב וילנר, מנכ”ל החברה, ודני פרידלנד, סמנכ”ל טכנולוגיות. הפלטפורמה שמפתחת החברה מאפשרת לצוותי מכירות ללא ידע בתכנות לייצר במהירות וביעילות הדגמות של מוצרים טכנולוגיים מותאמות אישית ללקוח אליו הם פונים, וזאת בלי צורך לפנות ולהעמיס עבודות על צוותי הפיתוח והעיצוב תוך יצירת חיכוכים פנימיים. 

באמצעות הפלטפורמה נציגי המכירות יכולים לשים את צרכי הלקוח הפוטנציאלי במרכז - ולא רק את צרכי צוות המכירות כפי שהתנהל עד היום. המוצר יכול להיות מוטמע באתר החברה כך שהלקוחות הפוטנציאלים יכולים לחוות אותו עוד לפני שיחת הדמו. בכך משנה וולנט את כל כל מהלך המכירות שמתבסס כיום ברובו על מצגות גנריות או מצריך עבודת הכנה מאומצת.

הפלטפורמה של וולנט פועלת בסביבה בטוחה בענן שמונעת בעיות טכניות וקריסות מביכות במהלך המכירה. היא מספקת נתונים על תהליך הדמו שמאפשרים להפיק מהם תובנות ולחלוק אותם עם כלל אנשי החברה, ובכך להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה. 

החברה מעסיקה כ-55 עובדים בישראל, ארה"ב ולונדון ועובדת עם מעל 100 חברות טכנולוגיה בינלאומיות בהן Adobe, Dell, NetApp, People AI, Medallia, Treasure Data . כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח הפלטפורמה, הרחבת מרכז הפיתוח וגיוס מפתחים, מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, מעצבי מוצר, כותבי תוכן, אנשי מכירות, שיווק ועוד. 

יואב ודני הגו את רעיון הקמת הסטארטאפ לאחר שראו את הקשיים בהצגה ומכירה של מוצרי טכנולוגיה כאנשי שיווק ויזמים. הסטארטאפ Walnut ("אגוז מלך") מפצח את אתגר המכירות, מגביר את סיכויי ההצלחה, מונע שיבושים ברגעי האמת ומקצר את משך המכירה במספר שבועות יקרים. התחום בו פועלת וולנט הוגדר על ידי גרטנר כקטגוריה חדשה, מבטיחה ומלאה בעניין.

יואב וילנר, מנכ"ל Walnut: "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות לשים את הצרכים הספציפיים של הלקוחות שלהם במרכז. אין כל דרך להערך לכל הצגות המוצר עם התאמה אישית בדרכים המיושנות, ולכן הם בוחרים בלית ברירה במצגות קבועות. הלקוחות מרגישים שהמוצר שמוצע לא מדבר אליהם באופן אישי, וזו אחת הסיבות המרכזיות לכך שלמעלה ממחצית המצגות נכשלות. אנחנו גאים בהבעת האמון של המשקיעים מחברות הטכנולוגיה המובילות ובהצטרפותם אלינו. זהו ציון דרך משמעותי בהתרחבות לחברות ושווקי פעילות חדשים."

גיגי לוי-וייס, שותף ב-NFX שהשקיעה בחברה בשלבים המוקדמים: ״וולנט הגיעה להישגים מרשימים בשנה וחצי בלבד. מאז שאנחנו ב-NFX הובלנו את סיבוב הסיד ראינו אלפי חברות שביקשו גישה למוצר, גיוס של עשרות מיליוני דולרים, עבודה מול חברות פורצ׳ן כמו אדובי ודל, וכן ביקוש רב ממשקיעים. שמחים לצרף את פליסיס לצוות התומך בוולנט.״


 בצילום: מייסדי וולנט יואב וילנר (משמאל) ודני פרידלנד.

קרדיט: Walnut

 

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.