15 מרץ 2020 | מערכת StartIsrael
15.03 - השבוע בסטארטאפים

בהלת הקורונה עוד לא חלפה: סטארטאפ ישראלי רוצה להילחם בקורונה במים וסבון, מיקרוסופט מקימה מאיץ לסטארטאפים חברתיים, וכדי להאיץ את גיוס הכספים בסטארטאפים: ה-SEC פרסמה תוכנית שתקל על גיוס המונים

                                                         השבוע הפינה בחסות: "ניוזלטר StartIsrael"




סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו החדשה - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים.
כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו:[email protected]


Soapy Care
רוצה להילחם בקורונה באמצעות מים וסבון

חברת הסטאראפ הישראלית Soapy Care מפתחת כיורים חכמים, במטרה לסייע לאנשים לשטוף את הידיים ביעילות רבה יותר. הכיורים מבוססים על טכנולוגיה של ניתוח ראייה ממוחשבת ואינטרנט של הדברים (IoT). הכיורים החכמים הם כיורים אוטונומיים, שאפשר להגדיר בהם את משך הזמן שהמים זורמים ואת כמות הסבון המדויקת, לפי המיקום שבו הכיורים נמצאים, מסעדות, בתי חולים, בתי אבות, גני ילדים, מעונות יום, ואפילו בתים פרטיים.

 

רשות ניירות ערך האמריקאית מקלה על סטארטאפים לגייס כסף

רשות ניירות הערך האמריקאית, ה-SEC, פרסמה השבוע תוכנית שתקל על סטאראפים ועל חברות קטנות לגייס יותר כסף. עד היום חברות יכלו לגייס עד מיליון דולר בגיוס המונים, ועל פי התוכנית המוצעת, חברות יוכלו לגייס עד 5 מיליון דולר. כך גיוסי ההמונים יהפכו לקלים יותר, וכפי הנראה הפופולריות שלהם תעלה. לכך נוספת גם ההצעה להעלות את תקרת ההשקעה של משקיע יחיד בעסקה של גיוס המונים. התוכנית היא חלק מהניסיון של רגולטורים שמינה דונלד טראמפ להקל על חברות קטנות בתחילת דרכן, שאין להן גישה לקרנות הון סיכון.

 

איום על סטארטאפים ישראליים? אמזון מוכרת לבעלי עסקים טכנולוגיה של רכישה ללא קופה

אמזון הודיעה שתמכור את המערכות ואת הטכנולוגיות שלה, העומדות מאחורי רשת המרכולים ללא קופות שלה, לחברות חיצוניות. בכך היא מתחרה בחברות טכנולוגיה שונות, המציעות טכנולוגיה דומה לרכישה בסופרמרקטים ללא קופה, ביניהן גם חברות ישראליות. אחת החברות הללו היא טריגו ויז'ן הישראלית, המספקת טכנולוגיה דומה לקמעונאים, ואפשר למצוא את הטכנולוגיה של בשופרסל בישראל ובטסקו בבריטניה.

 

מיקרוסופט ישראל מקימה מאיץ חברות בתחומים חברתיים

מיקרוסופט ישראל מקימה אקסלרטור לחברות סטארטאפ, הפועלות בתחומים חברתיים והמבוססים על בינה מלאכותית. החברות שיזכו להתקבל אליו יקבלו הדרכות של מומחים בשלל תחומים, וכן יקבלו חיבור לחברות גלובליות, מנטורינג עסקי, תמיכה עסקית והטבות נוספות. כל אלו, יחד עם אפשרות לשיווק באמצעות אנשי השיווק של מיקרוסופט, מהווים מקפצה מטורפת לחברות בתחילת דרכן.

רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי סטארטאפ ויזמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.