20 נובמבר 2020 | יוסי מלמד
פרוייקט מיוחד בשני חלקים! 14 הסטארטאפים שצריך לעקוב אחריהם ב-2021

עמותת בוגרי ממר״ם השיקה השבוע תוכנית ייחודית בשם Mamram For Founders. תכירו את 14 המיזמים שכדאי לפקוח עליהם עין בשנה הקרובה. חלק א׳ - השישיה הראשונה.

מדינת ישראל מיצבה את עצמה בעשורים האחרונים כמדינת הסטארטאפים ובנתה חברות מופת מצליחות ביניהן סייברארק, טבולה, צ׳קמרקס.
ה-DNA המיוחד הזה שיש בהיי-טק הישראלי - הרבה ממנו מגיע מהיחידות הטכנולוגיות של צבא ההגנה לישראל (צה״ל) ובמיוחד מיחידת העילית ממר״ם. ממר״ם היא יחידות הטכנולוגיה הראשונה שהוקמה בצה״ל כבר ב 1960 עם הגעתו של המחשב השני למדינת ישראל הצעירה. מאז ועד היום התפתחה היחידה לצבר יחידות טכנולוגיות אשר מהוות את גופי התשתית, ובתי תוכנה של אגף התקשוב ושל צה״ל.

השירות הצבאי של תוכניתן בממר״ם כולל קורס אינטנסיבי מאוד המכשיר אותו בתוך 6 חודשים לתפקידו כמפתח תוכנה ולאחריו 5.5 שנות שירות במערך המבצעי של מערכות התוכנה של צה״ל. השירות הצבאי מאפשר לחיילים בני 18-24 להיות אחראים על פיתוח מערכות הליבה של הצבא בזרועות השונות, עם המון אחריות על היכולת של הצבא לבצע את משימותיו.

כשהתוכניתנים הצבאיים מסיימים את שירותם בצה״ל הם משתחררים לאקו-סיסטם הישראלי עם ניסיון בטכנולוגיות המובילות, בפרוייקטים גדולים ותקציבי עתק. אין שום דרך ללמוד את זה באוניברסיטה. באופן טבעי משתלבים הבוגרים בחברות השונות, בין אם אלו הבנקים בישראל וחברות האנטרפרייז ובין אם זה בסטארטאפים הנפוצים בישראל.

עמותת בוגרי ממר״ם אשר מלווה את בוגרי ממר״ם מסיום שירותם הצבאי יזמה ופתחה תוכנית ייחודית בעולם אשר שמה את אור הזרקורים על ה-CTO וזאת יחד עם חברת קידמה אינוביישן שמתמחה בבניית תוכניות יזמות. במסגרת התוכנית אותרו 15 סטארטאפים שחברי העמותה מאמינים שהם המיזמים החמים ל2021 וה-CTO  המייסד בהם הוא בוגר ממר״ם. עבורם נבנתה תוכנית ייחודית בת 5 חודשים ששמה את אור הזרקורים עליהם ותאפשר להם ללמוד ולהתפתח בתהליכי למידה תוך בניית קבוצת עמיתים בעוד הם נהנים מתהליכי מנטורינג מבכירי רשת הנטוורקינג של בוגרי ממר״ם ושותפי התוכנית.

יוסי מלמד, יו״ר עמותת בוגרי ממר״ם סיפר ״החלטנו לעזור דווקא ל-CTO היות שבוגרי היחידות שלנו בעיקרם מגיעים לתפקיד זה. תפקיד ה-CTO הוא תפקיד דרמטי מאוד במיזמים בשלבים הראשונים ועד Round A שכן על ה-CTO לחבר בין הצרכים העסקיים, השיווקיים וכמובן צרכי ה - R&D ובכך לאפשר למיזם לשגשג ולהצליח לפרוץ כל תקרת זכוכית. אנחנו נלווה את 15 ה CTOs שקיבלנו לתוכנית וננסה לתת להם את הכלים הכי טובים שאפשר כדי לנצח כל אתגר שרק יצוץ להם בדרך.״


EverThere (1

שלב מימון: סיד 

מס' עובדים: 10-15

מייסדים: מעיין לוי (מנכ"ל ומייסד/בוגר ממר"ם), גבריאל עמרם (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם), רביב ונטורה (COO ומייסד/ בוגר ממר"ם), רונן אידריסוב (CPO ומייסד/ בוגר ממר״ם)

על החברה:

בכל שנה משקיעות חברות בכל העולם מעל 70 מליארד דולר ואינספור שעות צוות בניתוח מצב השוק, ההזדמנויות והאיומים במטרה לבחור אסטרטגיה מנצחת ולתרגם אותה לפעילויות המדויקות, והאפקטיביות ביותר למול שווקי היעד השונים. כיום, המידע העצום הזה נאסף, מנותח ומתורגם לפעילות בצורה ידנית, מוגבל מאד בהיקף ובדיוק, נשאר סטטי ולכן הופך מהר מאד ללא רלוונטי. 

כאן נכנסת Everthere לתמונה!

Everthere אוספת ומנתחת בזמן אמת מליוני נקודות מידע ממגוון עצום של מקורות כדי לאפשר ניהול מונחה נתונים של צוותי שיווק בכל ערוצי השיווק הקיימים. חברות בכל גודל ובכל תחום יכולות לקבל באופן מתמשך את תובנות מחקרי השוק לצד ניתוח ביצועים של החברה בזמן אמת, בדחיפה, וכחלק אינטגרלי מסביבת העבודה היום יומית של הצוות. כך, משמשת Everthere כמעין "מערכת הפעלה" לצוותי השיווק, ומאפשרת עבודה משותפת וניהול דיונים דיגיטלי על הדאטה, ההמלצות וניהול היום היום של הצוות, בכל מקום שבו הם נמצאים.


Solvo (2

שלב מימון: סיד (3$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 5-10

מייסדים: שירה שמבן (מנכ"ל ומייסדת), דויד הנדרי (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם)

על החברה:

כיום, כמעט כל מתכנת, ממתחיל ועד מנוסה, משתמש בשירותי ענן. זוהי דרך נוחה ויעילה לשמירת מידע חשוב כמו קוד או פרטים על הרעיון הגדול הבא שלהם. דבר אחד בלבד גורע מהשימוש בשיטה זו, וזו העובדה שכאשר מתכנת עובד בענן, הוא צריך לתת רשות לכל מי שצריך לגשת אל המידע הזה, ועבודה זו גוזלת המון זמן יקר, שלא לדבר על כך שהיא מצריכה ידע ויכולות באבטחת מידע!

חברת Solvo החליטה לפתור בדיוק את הבעיה הזו!

החברה מספקת למפתחים ולמתכנתים תשתית מאפשרת גישה נוחה ויעילה למידע זה, ובאותו זמן מאבטחת אותו באופן שבו גם במקרה הנדיר שבו תהיה פגיעה, היא תהיה מינימלית ככל האפשר (עד לרמת השורה אחת בלבד!). Solvo מאפשרת למפתחים לפתח בשלווה ולהתעסק במה שהם הכי טובים בו: תוכנה!


Darrow (3

שלב מימון: פרי-סיד 

מס' עובדים: 1-5

מייסדים: אביתר בן ארצי (CEO ומייסד), אלעד שפיגלמן (COO ומייסד), גילה חייט (CTO/ בוגרת ממר"ם)

על החברה:

חסר צדק בעולם. בכל דקה צץ עוול חדש. תאגידים וממשלות מפירים את החוק כל הזמן. כל כך הרבה אנרגיה מושקעת ברדיפה אחרי הצדק, אבל הפרות רבות עוברות מתחת לרדאר. ומי שיכולים לעזור להשיג את הצדק, משפטנים ומשפטניות, טובעים בים המידע שבחוץ. עליהם מוטלת המשימה הקשה: לאתר מידע על הפרות חוק, לזקק אותו לטיעון משפטי מצוין, ולשכנע את בית המשפט לעשות צדק.

חברת Darrow רוצה לפתור בדיוק את בעיה זו!

דארו היא חברת סטארט אפ המשלבת מומחים מעולמות המשפט, איסוף המודיעין והטכנולוגיה. החברה מפתחת בינה מלאכותית שמנטרת את רשת האינטרנט ואוספת מידע על הפרות חוק מזיקות. המערכת מדווחת למשפטנים מומחים על ההפרות ומסייעת להם לזקק את הטיעון המשפטי שישכנע את בית המשפט לאכוף את החוק ולפצות את הנפגעים.


Eleos Health (4

שלב מימון: סיד (2$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 5-10 

מייסדים:אלון יופה (מנכ"ל ומייסד), אלון רבינוביץ' (CTO ומייסד/ בוגר מצו״ב), דרור זיידה (CPO ומייסד), ד"ר שירי שדה שרביט (מומחית בריאות הנפש ואחראית איכות)

על החברה:

בריאות הנפש , במיוחד בעת המודרנית, זו כלל לא בדיחה. לצערנו, הרבה מאיתנו מכירים אדם שמתמודד עם בעיות נפשיות מכל הסוגים, או אפילו אנו עצמנו מתמודדים עם בעיות נפשיות.

חברת Eleos Health שמה לה כמטרה לטפל בדיוק בבעיות מסוג זה!

הפלטפורמה שהם מפתחים מנתחת  פגישות תרפיה בעזרת אינטליגנציה מלאכותית , ובכך עוזרת למומחים ולמרפאים בתחום זה לדעת את השיטות הנחוצות לטיפול היעיל ביותר, בכדי להביא את התוצאות הטובות ביותר מטיפולים אלו. השיטה שהם פיתחו עומדת בתקנות המחמירות של חוקי טיפול רפואי ומעמידה את המטופל במרכז. מאחורי בניית מנגנוני הפלטפורמה עומדת נבחרת מרשימה של מומחים מעולמות בריאות הנפש, המספקים תמיכה והבטחה בתוצאות שהחברה מספקת. Eleos Health משנה את הצורה שבה אנו חושבים על טיפול נפשי.


Mayple (5

שלב מימון: סיד (חסוי/ בדרך לסבב A)

מס' עובדים: 10+

מייסדים: עומר פרקש (מנכ"ל ומייסד), אלון דיאמנט (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם), רקפת יעקובי פרום (CMO)

על החברה:

השוק בימינו הוא גלובלי, ולכן עצום מימדים. ובעוד לחברות הגדולות בשוק קל מאוד למצוא את שירותי השיווק והפרסום הכי טובים בשוק, עסקים קטנים ובינוניים מתקשים מאוד לבחור את השירות המתאים, ומבזבזים בתהליך זה המון משאבים יקרים!

חברת Mayple שואפת לעזור בדיוק לאותם העסקים!

מייפל היא ה-Deep Job Platform הראשון לעולם השיווק דיגיטלי. הפתרון שהחברה מציעה מתחיל בהתאמה בין עסקים קטנים ובינוניים למומחי שיווק מוכחים, באופן שבו העסקים מקבלים את שירות השיווק הכי טוב ממומחי השיווק הטובים בשוק. היא עושה זאת בעזרת העמדת הקריטריונים הנוקשים ביותר על המומחים הרשומים במאגריה, כמו גם ניתוח רחב של הדרישות שכל עסק מעלה. כאשר הקמפיין השיווקי יוצא לדרך, החברה מספקת לעסק ולמשווק כלי ניהול ותקשורת, ובנוסף מבצעת מעקב ואופטימיזציה, ומספקת נתונים שונים על איכות ויעילות הקמפיין, והכל בפלטפורמה אחת בטוחה וידידותית למשתמש. עם Mayple, שיווק מוצלח מעולם לא היה קל יותר!

BigaBid (6

שלב מימון: סיד (5$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 30+

מייסדים: ירון נהראי (מנכ"ל ומייסד), עמית אטיאס (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם), עידו רז (נשיא החברה ומייסד)

על החברה:

אם אי פעם חשבתם ששיווק באינטרנט זה קשה, כנראה שלא ניסיתם לשווק בעולם המובייל (Mobile). האתגרים העומדים מול אנשי שיווק באופן יום יומי רק מתעצמים לנוכח הריכוז המועט שיש למשתמשי המובייל.

ופה, חברת BIgaBid שואפת להפתיע ולחדש!

החברה מפתחת פתרון המבוסס על Data על מנת לשפר את יכולות השיווק במובייל. בעזרת אפיון משתמשים ואופטימיזציה בזמן אמת, BigaBid מנתחת ומזקקת מידע רב על מגוון תחומי הפעילות של המשתמשים על מנת להרכיב את תהליך השיווק הטוב ביותר. המידע שהיא מספקת מאפשר למשווקים לכוון בדיוק לאותו קהל שהסיכויים שיפעל בעקבות השיווק הם הכי גבוהים, וכך המשווקים חוסים במשאבים יקרים ומצמצמים את עבודתם עד מאוד. BigaBid משתמשת בData כדי לצמצם את הפער בין שיווק לקהל היעד!


שאר המיזמים הנוספים יפורסמו ביום שישי הבא.

תמשיכו לעקוב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.