27 נובמבר 2020 | יוסי מלמד
פרוייקט מיוחד החלק השני! 14 הסטארטאפים שצריך לעקוב אחריהם ב-2021

עמותת בוגרי ממר״ם השיקה השבוע תוכנית ייחודית בשם Mamram For Founders. תכירו את 14 המיזמים שכדאי לפקוח עליהם עין בשנה הקרובה. חלק ב׳ - השמיניה.

בשבוע שעבר סקרנו את ששת המיזמים הראשונים בתוכנית Mamram For Founders של עמותת בוגרי ממר״ם, אשר שמה את אור הזרקורים על ה-CTO ובונה לו תהליך למידה אפקטיבי במסגרת תוכנית בת 5 חודשים. בואו נמשיך.


Codota (7

שלב מימון:סבב  א' (14.5$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים:10+

מייסדים: דרור וויס (מנכ"ל ומייסד), ניר מרקו (VP R&D/ בוגר ממר"ם), ערן יהב (CTO ומייסד)

על החברה:

בעולם התוכנה כיום קיימות אינספור תוכנות ואינספור עזרים שונים לבנייה ולפיתוח של קוד. לכן כיצד אפשר לדעת איזה עזר יהיה הכי מתאים, ויתרום לעבודת המפתח בצורה הטובה ביותר?

חברת Codota פותרת בעיה זו עם חידוש שימושי ביותר!

האינטיליגנציה המלאכותית ש-Codota מפתחת לומדת מהידע הרב הקיים היום בתוכנה על מנת לעזור למשתמשיה לבנות תוכנה באופן מהיר יותר ויעיל יותר. התוכנה משתמשת במבנים ידועים ובניתוח מבנה הקוד של המשתמש על מנת לחזות את פעולותיו הבאות של המשתמש בכדי לתת המלצות לקוד יעיל וחכם שיתאים בדיוק לדרישות המתכנת. התוכנה ידיתותית למשתמש, ומספקת הסברים מושקעים לכל המלצה, כמו גם את הקוד כולו להעתקה ולישום. ההמלצות עוזרות לחסוך זמן במאמץ להגיע לקוד הכי טוב, ועוזרת למנוע תקלות ובעיות עתידיות. Codota היא המורה הטוב ביותר שלא ידעת שאתה נחוץ אליו!


Cymptom (8

שלב מימון: סיד (4$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 10+

מייסדים: מתן הרט (מנכ"ל ומייסד), איתמר מזרחי (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם)

על החברה:

ניהול אבטחת מידע זה דבר מורכב. מציאת חורים ופריצות ב"גדר הסייבר" היא אחת הפעולות הנחוצות ביותר , אבל גם דורשת זמן ומשאבים רבים, היכולים להשפיע על אופן ניהול החברה כולה!

לחברת Cymptom דרך מבריקה להפיכת עבודת אבטחת המידע לקלה הרבה יותר!

החברה ממפה את כל האופנים שבהם יכולה להיווצר פירצה באבטחת המידע, ומאתרת את הפתרונות הקצרים והיעילים ביותר לתיקון הפריצות הפוטנציאליות הללו, וכל זאת באופן שהוא אינו פולשני המתחשב בהיבטי האבטחה העדכניים התקפים באותו זמן. באופן פעולתה הבלתי נשלט ידנית, Cymptom מצליחה לבדוק ולהכריע בזמן אמת אילו פריצות אבטחה הן הכי קריטיות והכי חשובות לתשומת ליבם של אבטחת המידע.  כל זאת קורה באופן אוטומטי המאפשר זרימה מלאה של עבודה במקביל. Cymptom מאפשרת פתרון גמיש, יעיל וקליל לפתרון אבטחת מידע!


Cemento (9

שלב מימון: סיד (חסוי) 

מס' עובדים: 10+

מייסדים: דב ליטמנוביץ(מנכ"ל ומייסד), תומר שוחט (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם)

על החברה:

בניה של פרוייקטים כמו שכונות מגורים, בתי מלון ומגדלי תעסוקה אינה עניין לבעלי לב חלש.. מדובר בפרוייקטים מאוד מורכבים עם אלפי משימות, לו"ז ותקציב מאתגרים, קבלני משנה רבים, וכמובן יש לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ולדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים.

חברת Cemento נוסדה כדי לתת ליזמים וקבלנים של פרוייקטים בבניה רוויה בדיוק את הכלי שחסר להם!

למעשה, סמנטו מאפשרת לענף הבניה לאמץ שיטות איכות ויעילות תפעולית בדומה לענפי הייצור.

סמנטו פיתחה מנועי תוכנה פורצי דרך המאפשרים לקבלנים למדל בפשטות את כל האספקטים של תהליך הבניה, כולל הסטנדרטים הנדרשים, החובות הרגולטוריות והתקשורת מול כל הגורמים. ע"י שימוש באנליטיקה חכמה המבוססת על מידע רב, סמנטו מאפשרת ללקוחותיה לבנות באיכות הגבוהה ביותר, וכמובן לעמוד בזמן ובתקציב המתוכנן.


Shapeshift Gaming (10

שלב מימון: סיד (2.5$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים:10+

מייסדים: אייל בן-שלום (מנכ"ל), אוראל קווין אדרי (CTO ומייסד/ בוגר ממר"ם), ערן גרטלר (COO ומייסד), יוסי גרשון (מייסד)

על החברה:

עולם ה-e-sports גדל במהירות אדירה, וכל שנה, אלפי צופים חדשים מצטרפים לעולם זה. כיום, התעשייה מאחורי עולם זה אינה עוד הנישה שהייתה פעם, והדרישות בתעשייה גדלו בהתאם, אבל גם החידושים הופיעו במספרים גדולים במיוחד.

אחת החברות שואפת לחדש בתחום זה היא ShapeShift Gaming

החברה שואפת לשנות את האינטראקציה של הצופים עם הספורט, ורוצה להפוך אותה ליותר פעילה ומעניינת. אלגוריתמים של למידת מכונה וראייה ממוחשבת משלבים פעולה בכדי לעקוב בזמן אמת במתרחש במשחק, ובכך לכל משחק נבנה מרכז לניתוח המשחק על ידי הקהילה והתעשייה. אין ספק שבתעשייה פורצת וחדשה כמו זאת, Shapeshift Gaming  תמצא את מקומה ותבסס מעמדה בעזרת פתרונותיה לדרישות התעשייה!


Epsagon (11

שלב מימון: סבב א' (30$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 50+

מייסדים: ניצן שפירא (מנכ"ל ומייסד), רן רבנזפט (CTO ומייסד/ בוגר 81)

על החברה:

פיתוח תוכנה כולל בתוכו גם הרבה עבודה על תקלות ובעיות שעולות,  ולפעמים התקלות הללו נראות כאילו הן מתרבות מיום ליום. 

חברת Epsagon שואפת לחסוך למפתחים את המרדף הבלתי נגמר אחר הבעיות הללו!

החברה מפתחת פלטפורמה שנועדה לעזור לצוותי DevOps בתיקון תקלות במהירות, ובפחות מאמץ. ניתוח מידע אוטומטי, כמו גם שקיפות מלאה של התהליכים מאפשרת לצוותי המפתחים להבין מהר יותר ובצורה ברורה יותר היכן התקלות נמצאות, באופן שהוא ללא בעיות לא צפויות וכזה החוסך להם עבודה ידנית מרובה. Epsagon חוסכת לכם עבודה!  


Model9 (12

שלב מימון: סבב א' (13.75$ M גויסו עד כה)

מס' עובדים: 10+

מייסדים: גיל פלג (מנכ"ל ומייסד/בוגר ממר״ם), עדי פונדק-מינץ (מייסד), מוטי טל(מייסד)

על החברה:

המידע היקר מפז הספון בתוך מחשבי המיינפריים (מערכות הליבה בארגונים) אינו מנוצל כיום לצרכי ניתוח מידע, עיבוד נתונים ובינה עסקית בענן.

 

חברת Model9 רוצה לעזור ללקוחותיה בדיוק בזה!

Model9 מפתחת תוכנה לניהול מידע  בענן עבור חברות ענק בינלאומיות המשתמשות במחשבי מיינפריים כמערכות הליבה שלהן. ארגוני Global 2000 שמסתמכים על מחשבי מיינפריים יכולים להעביר באמצעות הטכנולוגיה של Model9 נתונים עסקיים קריטיים באופן מאובטח לענן, ולהמיר את הדטה לפורמט אוניברסלי המאפשר התממשקות עם אנליטיקס, ביג דטה ובינה מלאכותית בענן. דבר זה מאפשר לחברה להפיק תובנות עיסקיות ממערכות נתונים שבעבר לא היו מנוצלות. דבר זה מאפשר לחברה להאיץ את השימוש בענן היברידי, להפחית את העלות והמורכבות של תשתית המיינפריים, ולהפיק תובנות עיסקיות ממערכות נתונים שבעבר לא היו מנוצלות. 



Datomize (13

שלב מימון: סיד (חסוי)

מס' עובדים: 10+

מייסדים: אבי וייס (מנכ״ל ומייסד), סיגל שקד (מייסדת CTO), ראי יוגב (שיווק, B&D ומייסד)

על החברה:

אם בדטא עסקינן, אז הרי שלמרות החשיבות הגדולה שיש לו, דבר המובן בכל עסק כיום, חוקי שמירה על פרטיות מסבכים את העניינים, וארגונים מוצאים עצמם מתקשים לנצל את אוצרות הנתונים שאספו כדי להפיק מהם תועלת.

כאן חברת Datomize נכנסת לתמונה.

החברה עובדת על מנת לאפשר את הפקת מקסימום התועלת מנתונים רגישים למרות מגבלות הגישה אליהם והצורך לשמור על פרטיות המשתמשים, באמצעות יצירת סביבה בטוחה מבוססת דאטה מלאכותי עם התנהגות דומה, ובכך מאפשרת להתנהל כרגיל תוך עמידה בכללי פרטיות וניסוי נוקשים. לא משנה כמה מסובך הדטא שאיתו הארגון עובד, Datomize מסוגלת לעבד אותו באופן ברור ולייצר לו חלופה איכותית, וללא פלישה לפרטיות בכלל!



Everafter AI (14

שלב מימון: סיד (חסוי)

מס' עובדים: 10+

מייסדים:נועה דנון (מנכ"לית ומייסדת/בוגרת ממר״ם), טל שמש(CTO ומייסד / בוגר ממר"ם)

על החברה:
בעולם שירותי התוכנה לארגונים (B2B), מערכות יחסים בריאות עם לקוחות הן בדיוק ההבדל המכריע בין ההצלחה או הכישלון של העסק. רק לקוחות שיטמיעו בהצלחה את המוצר שרכשו, יתרשמו בבירור מן הערך ויחוו קשר שקוף ויעיל עם מנהל הלקוחות שלהם (Customer Success Managerֿֿ), ימשיכו לחדש את הרשיון ויהפכו ללקוח רווחי עבור העסק.
אבל, כיצד נוכל לטפח ולייעל את מערכת היחסים הקריטית הזו בעולם הדיגיטלי? כיום, מנהלי הלקוחות משתמשים בערב-רב של כלים ומתקשים לספק תמונת מצב ברורה, עדכנית ומלאה - הן ללקוחות והן למנהלים.

חברת Everafter AI מאפשרת למנהלי הלקוחות להתמודד עם דרישה מורכבת זו באופן פשוט, שקוף ואינטואיטבי.

החברה מתמחה בחווית הלקוח ומספקת לעסקים יכולות מתקדמות לבניית פלטפורמות משותפות ולמעקב אחר אופן היחסים בין העסקים ללקוחותיהם, בתוך סביבה ידידותית למשתמש, המאפשרת חיבור קל ורציף בין העסק והלקוח. Everafter AI רוצה להפוך את ניהול הלקוח למשימה קלילה, ולהסיר הרבה סימני שאלה וסיבוכים!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.