25 נובמבר 2020 | יוסי מלמד
20K ש״ח פרס ראשון בהאקתון ראשון מסוגו של Seagate בישראל

האקתון וירטואלי נוסף יוצא לדרך בישראל רק שהפעם הוא בעולמות הדאטה וזה כבר חדשני. נשארו 3 ימים לסיום ההרשמה - אז מהרו.

חברת האחסון וניהול המידע סיגייט (Seagate Technology) מזמינה מפתחים מישראל להשתתף בהקאתון וירטואלי שנועד ליצור אינטגרציות חדשות בין פלטפורמת CORTX שעליה הכריזה החברה לאחרונה, לבין טכנולוגיות אחרות המציעות פתרונות בתחום אחסון מידע. CORTX של סיגייט היא מערכת המאפשרת אחסון כמות עצומה של דאטה ב-100% קוד פתוח ובעלות נמוכה יותר לפטה-בייט.


"אנחנו חיים בכלכלת נתונים", אומר מנכ"ל סיגייט, דייב מוסלי. "לעתים קרובות מדי לא מנוצל הערך של נתוני הארגון ועסקים מתקשים לגשת למלוא הפוטנציאל של הנתונים שלהם. הפתרונות שלנו מותאמים למציאות של צריכת מידע רב ובזמן קצר". סיגייט אף הקימה קהילה שתומכת בניהול ויישום מערכת ה-CORTX, במטרה להפוך את המערכת לטובה בעולם ולסנכרן אותה עם מערכות אחסון אחרות.


״סיגייט היא חברה אמריקאית שבסיסה בקופרטינו בעמק הסילקון בארה״ב ואחת מגדולות יצרניות הדיסקים הקשיחים ופתרונות האחסון בעולם. החברה מעסיקה כ-60 אלף עובדים ברחבי העולם והיא המעסיק הגדול ביותר בתאילנד״ מספרת לנו נועה פרנקו אוחנה, ראש החדשנות באקו-סיסטם בסיגייט ישראל.


״מה שאנחנו הבנו בסיגייט זה שאנחנו חיים בעידן המידע, ושהמידע הוא מטבע לכל דבר. אנחנו חיים את המידע הזה בסיגייט ביום יום ומנסים להביא לתוכו חדשנות, וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו בסיגייט לפתוח את מרכז החדשנות של החברה בישראל (Lyve Labs Israel)"


נועה פרנקו אוחנה


״ישראל מייצרת חדשנות בכל נושא, ומן הסתם גם בעולמות הדאטה ולכן אנחנו פה. אנחנו רוצים לאתר את המיזמים הבאים, הטכנולוגיות החדשות והאנשים שמבינים בדאטה בישראל ויודעים לחבר אותם אל המוצרים של סיגייט באמצעות העזרה שלנו ומעבדת החדשנות הייחודית שלנו בישראל.״


נועה מוסיפה ״אנחנו מאוד מתרגשים מההאקתון שהכרזנו עליו בימים האחרונים. האקתון מאפשר לנו להרגיש את האנשים ולא בפיצ׳ של 5 ד׳, אלא לאורך מספר ימים ואינטראקציות ובעיקר מאפשר לנו לחשוף את הטכנולוגיות שלנו לאקו-סיסטם. חשוב לנו שידעו שאנחנו כאן, ואנחנו רוצים מערכת יחסים עם האקו-סיסטם הישראלי.״


ההאקתון של סיגייט ינוהל כאמור על ידי מרכז החדשות של החברה, Lyve Labs Israel, בין התאריכים 7 ל-10 בדצמבר, וההרשמה אליו תימשך עד ה-28 בנובמבר. החברה אף הודיעה כי תחלק מענק כספי שנע בין 6,000-20,000 שקלים למפתחים או צוותי פיתוח שיפתחו את הפתרונות הטובים ביותר.

לפרטים נוספים והרשמה להקאתון לחצו כאן

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.