29 מרץ 2021 | אלינור נתנאל
האופנה של מחר

אלינור נתנאל מספרת על האופנה של המחר - ידידותית לסביבה! ועל הדרך שעברה כדי להביא את הנושא לקדמת הבמה.

היי קהילה נפלאה! נעים להכיר ואני שמחה לשתף אתכם בדרך היזמית שעברתי, כחלק מהחודש שמוקדש לנשים מובילות ויזמיות.

שמי אלינור נתנאל ואני יזמת, נשואה ואמא לשני קטנטנים, בוגרת שנקר ומעצבת טקסטיל. יחד עם בעלי הקמתי את מותג האופנה REMEANT מתוך אהבה אמיתית לבדים אותם אני יוצרת במו ידי.

אנחנו מייצרים בדים חדשניים מחומר ממוחזר חדש שנקרא REMEANT ומשמש כתחליף לעור.


אנחנו לוקחים פסולת של תעשייה אחרת כמו ניילון פצפצים, תערובות פלסטיק וחומרים שמיוצרים בכמויות, לשימוש חד פעמי ולא ניתנים למחזור ובפטנט שלנו הופכים אותו לחומר גלם חדש לתעשיית האופנה והעיצוב.

אנחנו במטרה להחזיר את תעשיית הטקסטיל לארץ ולהפוך אותה לרלוונטית והייטקיסטית.

התחלנו עם ייצור קולקציית קפסולה ייחודית של תיקים, ג'קט, תכשיטים וכריות וגילינו שיש עוד אינספור מוצרים שאפשר לייצר מהבד כאשר כל אחד הוא ONE PIECE ושונה מהאחר.

בהמשך החלטנו שאנחנו רוצים לאפשר לכמה שיותר אנשים לעבוד עם הבד שלנו וכיום אנחנו מתמקדים בייצור בדים חדשניים ובהתאמה אישית למעצבים מתחומים שונים שיוצרים מהם מוצרים מופלאים ואיכותיים.



כשהקמתי את העסק לא הייתי מודעת לכל האתגרים שצפויים לבוא: תהליך הפיתוח הארוך- שגם כשהיה נראה אבוד וללא מוצא ורצוף בהרבה סימני שאלה לא וויתרנו עד שהצלחנו להגיע לפתרון, קבלת החלטות משותפות כלכליות ועסקיות עם בעלי שתמיד משליכות כך או אחרת על החיים האישיים שלנו, מציאת אנשי מקצוע רלוונטיים, תהליך איסוף חומרי הגלם, הייצור, פיתוח צבעים עמידים עבור חומר גלם שכבר יוצר, מחקר ובדיקות מעבדה, ההוצאות, זמן ההשקעה הרב, לשמוע יותר "לא" מ"כן"... הקורונה, הסגרים והבידודים עם הילדים תוך כדי עבודה וקבלת הזמנות, המחשבות בין לפרוש ולחזור למקור הכנסה בטוח יותר לבין להמשיך לעשות מה שאני אוהבת ומאמינה בו ונותן לי סיפוק אדיר, בטח דברים שמוכרים לכם! אבל בו זמנית חייבת לציין שמאז למדתי ועברתי המון, יזמות זה לא דבר פשוט אבל בדרך כשיש הצלחות הן כמו נקודות אור שמזכירות לי למה בכלל התחלתי את הכל ותורמות לי בהגשמת החלום האישי שלי.



האתגר העיקרי שאנחנו מתמודדים איתו היום הוא תהליך ייצור הבדים- איסוף הפסולת מהמפעלים (שחלקם רחוקים מאוד), צביעת היריעות באופן ידני בתהליך בלעדי שפיתחנו, לפרוס לחתוך ולהפוך אותם לבד ולבסוף הגמורים.. כל התהליך נמשך שעות רבות מאחר והכל נעשה בעבודת יד.. אבל אני כל פעם מזכירה לעצמי שכנראה שיש סיבה שאני גיליתי את REMEANT ועד כמה אני אוהבת את התוצאה והעובדה שהתהליך תורם לאיכות הסביבה ולכן זה מתגמל מאוד.

כשסיימתי את לימודי התואר לעיצוב טקסטיל, התקבלתי לאקלסרטור לחדשנות ACT Shenkar ולאחר האקסלרטור שנמשך חצי שנה שהגעתי אליו עם רעיון בלבד וחתיכת בד קיבלתי מהם כלים ומימון על מנת להפוך את הרעיון למוצר ממשי. לאחר מכן קיבלנו מימון והוקרה מהרשות לחדשנות בישראל לצורך פיתוח וייצור, וזה מרגיש נפלא שמאמינים בך. מאוד שמחנו וכמובן שזה עזר לנו מאוד להתקדם ולפתח את העסק ולהביא אותו למקומות חדשים. כיום אנו מחפשים מימון לייצור תעשייתי כדי להגדיל את כמויות הפסולת (כדי ליישם את התהליך בכל העולם), בנוסף לייעל את תהליך הייצור. התהליך לגיוס משקיעים הוא לא פשוט בכלל ומכל משקיע אופציונלי אנחנו לומדים המון ומתקדמים.


בינתיים אנחנו ממשיכים לסלול את דרכנו ולהצליח באמצעות הכלים שיש ברשותנו היום, כאשר אנחנו היצרניםהמעצבים והמשווקים של עצמנו.

מאז שהקמנו את הסטארט-אפ שלנו הספקנו להשתתף ב DLD בשבוע החדשנות, בכנסים שונים כמו OCEAN DAY2020 שהיה בחסות ה UN ובZOOMים  שונים רלוונטיים שעסקו בקיימות וחדשנות וחשפו מעצבים חדשניים וחומרי גלם חדשים לעולם האופנה והעיצוב.

לפני כשנה השקנו את האתר שלנו וזה הכי מרגש לקבל פניות בשפות שונות וממקומות שונים בעולם ולעבוד עם מעצבים וחברות עיצוב שונות בארץ ובחו"ל.

אבן דרך משמעותית בהקמת REMEANT לראות אותו מיושם במוצרים שונים בעולם.

מREMEANT מתקבל מוצר אופנתי, ייחודי, איכותי, המתנקה בקלות, עמיד במים ומחזיק מעמד למשך שנים ללא שינוי צבע או מראה ולכן הוא מעודד אופנה איטית ובת קיימא.

וזה גם מעודד את השימוש בפסולת וחומרים לא מתכלים במקום לשלוח אותם להטמנה או שיסתובבו בטבע ויזהמו אותו אבל כמובן שהדרך עוד ארוכה ותמיד יש מה ללמוד ואיך לקדם במיוחד בעידן החדש מאז הקורונה בו כולנו צריכים כל פעם להתאים את עצמנו מחדש.

אשמח מאוד אם תוכלו לפרגן (לתייג ולשתף) את כל מי שאופנה חדשנית וממוחזרת מעניינת אותו, אנחנו מוכרים את הפריטים גם באתר שלנו (כן את הקולקציה הראשונה שלנו איתה התחלנו את הכל) ובקרוב נעלה גם מוצרים של מעצבים לכל מי שרלוונטי לו ומחפש מוצרים ייחודיים, מעוצבים בעבודת יד, עם השקעה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

אשמח לשמוע מכם!


מוזמנים להכנס לאתר, הקליקו פה - https://www.remeant.com/

אנחנו תמיד שמחים להכיר יזמים נוספים ושמחים לקחת חלק בחודש זה שמוקדש לנשים מובילות בתעשיה, מנהיגות טכנולוגיות שמובילות בתחומן את האקו-סיסטם שלנו בארץ ובעולם.

אני תומכת בשילוב חזק יותר של נשים בתעשיית היזמות בכל התחומים, וחושבת שכל אחת צריכה לחשוב מהן החוזקות והיכולות שלה, ולנתב אותם לתחומים שהיא אוהבת ויודעת שתוכל לתרום ולדחוף אותם קדימה.

כי למרות האתגרים הסיפוק הוא אדיר! וכמובן כולם יוצאים מורווחים ככה, גם גברים!

לאורך הדרך הכרתי הרבה נשים יזמיות שהקימו עסק שלם בכוחות עצמן, בו הם נותנות את ה 200% שלהן ע"מ שיצליח וזה מעורר השראה!! וזאת בנוסף לשאר התפקידים שהן צריכות למלא בחיים ולתמרן בין חיי המשפחה, הזוגיות והרצון להיות עצמאיות ולהגשים את עצמן. 


תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.