29 נובמבר 2021 | יוסי מלמד
גיוס של 21 מליון דולר תוך פחות משנה ל- Walnut האגוז השווה בתעשיה

יואב וילנר, מנכ״ל החברה משתף אותנו ״זאת הייתה שנה ראשונה שלא יכולנו לבקש כדוגמתה.״ איך מתחילים מרשימת המתנה של למעלה מ-700 לקוחות פוטנציאליים והכל כשבכלל מגפה עולמית תוקפת את כל העולם.


להקים סטרטאפ זה, כידוע, קשה. להצליח איתו זה מאוד קשה. ולעשות את כל זה בימי העוצר הכללי של 2020 - טוב, הבנתם לאן זה הולך.


ועם זאת, יש כאלו שזיהו בעיה אמיתית, בנו מוצר נכון והצליחו להגשים אותה במהרה וביעילות.


הסטרטאפ וולנט שבונה פלטפורמה לצוותי מכירות בחברות טכנולוגית, על מנת שיוכלו לתת הדגמה מושלמת של המוצרים שלה ללקוחות פוטנציאליים באופן אוטומטי וללא-קוד, מכריז היום על סבב גיוס של 15 מיליון דולר, ובסה״כ גייס הסטרטאפ 21 מיליון דולר בתום שנת העבודה הראשונה שלו.


וולנט הינו סטרטאפ שהוקם בשיא תקופת הקורונה וצלח את האתגרים הרבים שכרוכים בך ע״י גדילה וצמיחה מהירה. החברה הוקמה ומנוהלת ע״י היזמים הסדרתיים יואב וילנר ודני פרידלנד.


בנוסף, עדכנו בסטרטאפ על עבודה מול למעלה מ60 לקוחות משלמים מתחומי האנטרפרייז ו-SaaS, כגון:

Adobe, NetApp, People AI, Namogoo, Contractbook.


הקטגוריה ש-וולנט בונים - חווית המכירה שעוברים הלקוחות הפוטנציאליים - רק לאחרונה הוגדרה ע״י גרטנר כקטגוריה חדשה, מבטיחה ומלאה בעניין של משקיעים (כפי שניכר בסיבובים המהירים במקרה זה.)


הבעיה שניגשו לפתור היא החוויה הגנרית והלא מותאמת אישית שעוברים לקוחות פוטנציאליים בתוך תהליך מכירה - שיחות מייגעות עם SDR ונציגי מכירות ג׳וניור, העברה מנציג אחד לאחר, ו-0 דאטה ואנליטיקס לראשי הצוותים על מנת לדעת איזה דמו היה טוב ומה אפשר לשפר.


הטכנולוגיה של וולנט מאפשרת לראשי הצוותים לדעת מה היה דמו טוב, למה הוא היה טוב ואיזה מידע מעניין אפשר לגזור מכך לדמואים הבאים. אנשי המכירות מקבלים אפשרות לבצע ולנהל את הדמואים בסביבה בטוחה וללא קוד, כך שאין צורך ב״טובות״ מצוותי הטכנולוגיה והמוצר של החברה, והסיכונים הטכניים הכרוכים בהדגמת מוצר נעלמים.


ל-וולנט שורת משקיעים מרשימים וכעת מצטרפת אליהם הקרן Eight Roads Ventures מלונדון, המבוססת במשרדים ברחבי בעולם ומנהלת כ-8 מיליארד דולר, אשר הובילה את הסיבוב הנוכחי. 

הקרן השקיעה בסיבובים המוקדמים של מאות הצלחות בינלאומיות כמו Alibaba, ובארץ סטרטאפים צומחים כמו AppsFlyer.


את סיבוב הסיד הראשון של 6 מיליון הדולר בWalnut הובילו משקיעים כגון NFX של גיגי לוי-וייס, אבישי אברהמי מנכ״ל וויקס, ג׳ו מונטנה אגדת הפוטבול האמריקאי, ושורת בכירים מחברות כמו Google, HubSpot, GitHub ועוד.


בשיחה עם StartIsrael, מסר יואב וילנר, מנכ״ל החברה כי: ״זאת הייתה שנה ראשונה שלא יכולנו לבקש כדוגמתה. התחלנו את המסע הזה מרשימת המתנה של כ-700 חברות, צמיחה מהירה ובנייה של קטגוריה חדשה בהייטק ללא מתחרים. את הגיוס החדש נקדיש לבנייה רחבה יותר של הפלטפורמה שלנו, הגדלת הצוותים ברחבי העולם והשתלטות על חלקים בשוק שטרם חלשנו עליהם.״


לגבי ההצלחה דווקא בשיא משבר הקורונה, אמר יואב כי ״עצם המעבר של 99% מחברות ההייטק בעולם למכירה מרחוק, עלה צורך ארוך-טווח לפתרון מערכתי, שיוכל לשרת גם את איש המכירות וגם את ראשי הצוותים. השנה הבא תביא איתה אתגרים חדשים: צמיחה מהירה של סטרטאפ זו פעולה לא פשוטה וצריכה להתבצע באופן מדויק. בשלב הסיד קל לשמור על DNA משפחתי ונחמד, וכשגדלים לעשרות רבות של אנשים הכל יכול להשתנות. אנחנו מנסים לבחור מאוד בקפידה את הצוות המוכשר שלנו, אבל תהיה כאן היערכות שטרם הייתה לנו בנושא.״


בשנה האחרונה קטפה החברה גם תארים יוקרתיים כגון: אחד מה50 הסטרטאפים החדשים ששווה לעבוד בהם בעולם, אחד מ3 הסטרטאפים הכי הכרחיים לשנת 2021, אחד ממוצרי השנה של האתר פרודקט-האנט, אחד הסטרטאפים הכי מבטיחים מניו יורק ועוד רבים.


באופן לא מפתיע, וולנט מגייסים עובדות ועובדים לכל התפקידים, בארץ ובחו״ל: מכירות, פיתוח, שיווק, מוצר, הצלחת לקוח ועוד.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.