3 נובמבר 2014 | אופיר אמסלם
כלים חינמיים לחיסכון בזמן והגדלת מכירות באיביי

על מנת למכור באיביי יש מספר דברים שחובה לעשות.

על מנת למכור באיביי יש מספר דברים שחובה לעשות.

 

מחקר מוצרים, מציאת ספקים, העלאת מודעות, אופטימיזציה, צילום ואחסון תמונות, מענה לשאלות לקוחות, טיפול במוצרים חוזרים, אריזה ושליחה, חלילה פידבקים שליליים, קייסים פתוחים, להתעדכן בשינויי המדיניות האחרון של איביי וכל זה רק העבודה השוטפת.

 

בסדרת מאמרים זו אגע בדרכים אשר יעזרו לכם לנהל את העסק באיביי בצורה נכונה.

 

הבעיה כמובן היא שטיפול בנושאים הנ"ל דורש זמן והרבה ממנו, אך האם ידעתם כי קיימים מגוון רחב של כלים חינמיים אשר נועדו לחסוך לכם זמן וגם להגדיל מכירות.

 

נכון, שינוי הרגלי עבודה אינו תהליך פשוט, התלמדות ושימוש בכלי עזר חדשים דורשים זמן. אך בסופו של התהליך, רוטינת העבודה צריכה להציג שיפור באמצעות חיסכון בזמן ההשקעה בפועל.

 

נתחיל:

1. מחקר שוק

a. למי שעדיין לא מכיר את הכלי הכי טוב בשוק לביצוע מחקר קטגוריות מתקדם, מחקר מתחרים מתקדם, מחקר מילות מפתח לבניית כותרת ואף איתור מוצרים "חמים" אשר קונים מחפשים לקנות עכשיו. Terapeak.com, נכון הכלי הזה איננו חינמי לגמרי, והוא עולה 7.49$ בחודש (רישום שנתי) אך האפשרות של 7 ימי ניסיון חינם מאפשרים "מבט על" על הקטגוריה בה אתם מתחרים. שאלות כגון מי המתחרים העיקריים, מה הם הימים ואף מה השעות בהן נסגרות הכי הרבה מכירות, כמה כסף הכניסו המתחרים שלכם, ומהו יחס ההמרה בין מודעות באוויר למודעות שנמכרו... כל אלא שאלות אשר יקבלו מענה במהלך 7 ימי הניסיון. לאחרונה,  Terapeak.com כן מציעים כלי חינמי לחלוטין למוכרי איביי בשם Mysales

 

b. לוח השנה האינטראקטיבי של דיוויד יעזור לכם להגדיל את נפח המכירות! כלל ידוע הוא שמודעות לקראת סיום מקבלות דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, הכלי החינמי הזה יעזור לכם לפרסם את המודעות עם אופטימיזציה למשך חיי המודעה ויום הסיום.  

 

2. יצירה והעלאת מודעות

 

אם אתה עדיין מעלה מודעות לאיביי באופן ידני דרך הממשק של איביי, אתה מפסיד זמן והרבה! הרבה יותר פשוט וקל להשתמש בכלי החינמי לחלוטין של איביי turbo lister, נכון זה לא הכלי הכי מתקדם בשוק וצריך להוריד ולהתקין אבל היי, זה חינם ועדיף על הממשק של איביי. עצה קטנה - לא לשכוח לגבות את כל המידע באופן שבועי, לכל מקרה.

 

3. ניהול חשבונות:

 

הכלי החינמי הבא יעזור לכם לנהל את החשבונות של העסק בצורה קלילה ויעילה- waveapps.com. האפשרויות החינמיות כוללות: שליחת חשבוניות, ניהול חשבונות, והכלי המעניין ביותר הוא ניהול חשבוניות- פשוט לעשות forward  למייל של חשבונית לאימייל של הכלי, והחשבונית נכנסה למערכת

 

4. אימייל מרקטינג

 

Mailchimp בוודאות הכלי החינמי הטוב ביותר בשוק. האפשרות החינמית כוללת רשימת תפוצה עד 2000 מיילים. התחילו לנצל את רשימות המיילים המונחות בחשבונות האיביי והפייפאל שלכם, שילחו להם אימייל מעוצב עם הצעות מעניינות לרכישה חוזרת אצלכם.

 

5. אופטימיזציה לכותרות

 

אין צורך להכביר במילים, הכניסו בשורת החיפוש מספר מועט ככל הניתן של מילות מפתח המתארות את המוצר, והכלי החינמי title-builder ימצא עבורכם מילות מפתח קשורות לשילוב בכותרת.

 

6. מחשבון עמלות:

 

עמלות איביי בלבד! 

לא מומלץ להשתמש במחשבונים לא רשמיים שכן עמלות איביי מתעדכנות באופן תכוף.

 

לסיכום:

 

הצגתי בפניכם מספר כלים אשר שימוש בכל אחד ואחד מהם יחסוך לכם זמן עבודה, ישפר את היעילות ואף יכול להגדיל מכירות. נכון הטמעת כלים חדשים איננה קלה ויש להקדיש זמן לקריאת המדריכים השונים או פשוט לחפש סרטוני הדרכה ביויטיוב.

 

1.     מחקר שוק

-  Terapeak.com

לוח השנה האינטראקטיבי של דיוויד

 

2.     יצירה והעלאת מודעות: turbo lister

 

3.      ניהול חשבונות: waveapps.com

 

4.     אימייל מרקטינג: Mailchimp

 

5.     אופטימיזציה לכותרות:  title-builder

 

6.     מחשבון עמלות: Ebay

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.