20 נובמבר 2014 | מערכת StartIsrael
יזמים, בואו ללמוד מה מעבדת SAP בישראל מעניקה לסטארטאפים ישראלים במסגרת Startup Forum

סטארטאפים שישתפו בתוכנית יזכו לחבילת תמיכה והטבות בשווי 65,000 דולר

סטארטאפים שישתפו בתוכנית יזכו לחבילת תמיכה והטבות בשווי  65,000 דולר

 

רקע על מעבדת SAPבישראל

 

משמשת כמרכז המחקר והפיתוח של ענקית התוכנה SAP בישראל, ובהקשר הרלוונטי לעולם מהיזמות היא מזמינה סטארטאפים, זאת השנה השלישית, להשתתף בתוכנית Startup Forum SAP לקידום סטארטאפים ישראליים.

 

רקע על SAP Startup Forum

 

תוכנית בינלאומית של חברת SAP, המתקיימת בנוסף לישראל גם במדינות אחרות בעולם, ומטרתה לקדם ולחזק את הקשר בין SAP לחברות סטארטאפ, שיכולות לעשות שימוש רב ערך במגוון הטכנולוגיות של SAP, ובראשן פלטפורמת הענן האנליטית SAP HANA Cloud. 

 

מה קורה בפועל?

 

לכבוד השקת התוכנית החדשה תקיים SAPמפגש מיוחד בישראל במסגרתו ייבחרו כ-10 סטארטאפים ישראליים שיזכו בתוכנית תמיכה וייעוץ מקצועי באמצעות צוות המומחים  של SAP לצד קידום עסקי ופתיחת דלתות מול אנשי מפתח בתעשייה, לרבות מנהלים בכירים ב-SAP. בנוסף, החברות המשתתפות יוכלו להשיק את הפתרונות שלהם ב- SAP HANA Cloud Marketplace, חנות האפליקציות העסקיות הגדולה בעולם, ולקחת חלק בשיתופי פעולה נוספים עם SAP ושותפותיה בעולם. המפגש יתקיים ב-3 בדצמבר במשרדי SAP ברעננה.

 

מבט מפנים...

 

לדברי מייק קמלמכר, VP strategic enablement, SAP Co-Innovation Center Israel בישראל שאחראי על התוכנית בארץ, "SAP היא מחברות התוכנה המובילות בעולם שמספקת פתרונות למאות אלפי ארגונים ומיליוני משתמשים בעולם. סטארטאפים שישתתפו בתוכנית יוכלו לזכות בתמיכה נרחבת שלנו לקידום הטכנולוגיות והפתרונות שלהם לצד חשיפה ונגישות פוטנציאלית למיליוני המשתמשים של SAP ברחבי העולם.”

 

לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ומנהל תחום OEM ב-SAP ישראל, "אנו ב- SAPרואים את מרכיב החדשנות כחלק מרכזי מההצלחה של SAP בארץ ובעולם, ומאמינים כי השקעה בחברות הסטארטאפ תסייע לקדם חדשנות זו. SAP  מספקת אפשרויות אטרקטיביות עבור סטארט אפים להרחבת החדשנות, שאחת מהן היא שילוב פתרונותיהם עם הפתרונות והטכנולוגיות המתקדמות שלה, במודל OEM".

 

אז מה הCall to action?

 

אירוע הפתיחה של התוכנית יתקיים ב-3 בדצמבר במעבדת SAP בישראל, הממוקמת ברעננה, ובמסגרתו סטארטאפים יוכלו להגיש את מועמדתם להשתתפות בתוכנית. לפרטים נוספים.

 

מידע נוסף על פעילותה של SAPבישראל

 

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק.  מרכז הפיתוח SAP Labs  ישראל הוא חלק ממערך הפיתוחהבינלאומי של SAP ומשמש כאחד מארבעת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של SAP ברחבי העולם.המעבדה, הממוקמת ברעננה, מעסיקה כ-700 עובדים. היא מגייסת לשורותיה עובדיםמנוסים, בוגרי אוניברסיטאות וסטודנטים ממיטב המוחות בישראל.  SAP Labs Israel מובילה את דגלהחדשנות ב-SAP בין השאר על ידי רכישה ומיזוג של חברות טכנולוגיה בארץ. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.