27 ינואר 2015 | אתי נחום פינקלשטיין
5 פרקטיקות של SEO שכל איש שיווק חייב ליישם ב-2015

2015 רק החלה, ולכן זה זמן מצוין לאנשי שיווק לחשוב איך הם יכולים לשפר את ה-SEO שלהם ו/או של הלקוחות שלהם בשנה הקרובה. להלן 5 פרקטיקות שיעזרו לך לשפר את ה-SEO שלך ב-2015.

SEO (קידום אתרים) הוא אלמנט חשוב בבנייה של מותג, אשר שם את התוכן במרכז. SEO הוא כבר מזמן לא מתמקד רק בקישורים (לינקים), וב-2014 פרקטיקות ה-SEO נשענו על גישה שיווקית שמתעסקת במהות ובתוכן.

 

כל איש שיווק חייב להבין את האלמנט הבסיסי שמגדיר מהו SEO טוב - יצירת מסר. זה עובד גם הפוך כיוון שכל מומחה SEO חייב לדעת את הבסיס של שיווק על מנת להצטיין בעבודתו. על מנת להיות מדורגים גבוה בתוצאות חיפוש, אנשי שיווק חייבים לדעת כיצד ליצור מסר מנצח.

 

2015 רק החלה, ולכן זה זמן מצוין לאנשי שיווק לחשוב איך הם יכולים לשפר את ה-SEO שלהם ו/או של הלקוחות שלהם בשנה הקרובה.

 

להלן 5 פרקטיקות שיעזרו לך לשפר את ה-SEO שלך ב-2015:

 

1. מענה על שאלות:

 

האם יצא לך לבדוק מה מאפיין את התוצאות הראשונות של החיפוש שלך ב-Google? אם כן, בוודאי שמת לב ש-Google מנסה לתת לך תשובה ישירה למה שאתה מחפש. לדוגמה, כאשר מחפשים SEO התוצאות הראשונות הן אלה שעונות על השאלה "מה זה SEO?". לכן, אם תדע מהן השאלות שקהל היעד שלך מחפש להן תשובות ב-Google, תוכל לשפר את הדירוג שלך במנועי חיפוש.

 

מסקנה: ענה על שאלות רלוונטיות על מנת להיות מדורג גבוה יותר.

 

2. עדכון לעיתים קרובות:

 

תוכן שאינו עדכני הוא לא רלוונטי. לכן, פוסטים או מאמרים שכתבת בעבר אשר אינם עונים על שאלות עכשוויות ורלוונטיות לאט לאט ייעלמו מתוצאות החיפוש. על מנת שזה לא יקרה עליך לחפש איזה מסרים זקוקים לרענון, להחלפת תמונה או שדרוג בעיצוב.

 

מסקנה: צור תוכן חדש לעיתים קרובות ועדכן תוכן שכתבת בעבר על מנת שלא ייעלם.

 

 

3. מובייל:

 

כיום, כמעט כולם בודקים אימיילים דרך הטלפון הנייד שלהם.  ב-2014 אנשי שיווק הבינו כי הם צריכים להתאים את האתר שלהם למובייל, וזה הולך להיות אף הכרחי יותר ב-2015. המובייל לא הולך לעזוב אותנו גם בשנה הקרובה ולכן עכשיו יותר מתמיד חשוב להתאים את האתר שלך לנייד ולספק חווית משתמש מעולה לקהל היעד שלך. ישנה אפשרות לבדוק איך האתר שלך רץ ומה צריך לתקן באמצעות PageSpeed Insights.

 

מסקנה: מובייל שולט! אז קח זאת ברצינות ובצע את התיקונים הנדרשים כדי להתאימו לנייד.

 

 

4. שיתוף תוכן ברשתות חברתיות:

 

אולי לא ידעת אבל הרשת החברתית של Google+, Google , יכולה לשפר את ה-SEO שלך. ככל שיהיו לך יותר שיתופים לתוכן שאתה מעלה ב-+Google שלך, הדירוג שלו יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הפרקטיקה הזו של Google נועדה לגרום לאנשים להשתמש ב-+Google, אבל למה לא בעצם? זה עוד מקום שבו אתה יכול לשתף את התוכן שלך.

 

מסקנה: שדרג את פרופיל ה-+Googleשלך ושתף כל תוכן שאתה יוצר גם דרכו.

 

5.בלוגרים:

 

ב-2015 לינקים לא יהיו הדבר החשוב היחיד ב-SEO, כפי שהתחילו להבין עוד ב-2014. אתה צריך אנשים שיכתבו עליך בדיוק כמו שאתה צריך לינקים לאתר שלך.

 

בלוגרים הם אלה שיכולים גם לכתבו עליך וגם לשים את הלינק לאתר שלך. כאשר בלוגרים כותבים על החברה או המוצר שלך, זה משפר את ה-SEO שלך. ע"י יצירת תוכן איכותי וייחודי בבלוגים ובאתרים הרלוונטיים לפרופיל של קהל היעד שלך, אתה לא רק מקבל חשיפה לקוראים ולקוחות פוטנציאליים, אתה גם משפר את ה-SEO שלך.

 

מסקנה: צור תוכן איכותי שיהווה השראה לבלוגרים לכתוב עליך ופתח מערכת יחסים עם בלוגרים רלוונטיים בתעשייה שלך.

 

 

לסיכום, על מנת לשפר את ה-SEO שלך ב-2015 עליך ליצור תוכן איכותי באופן קבוע ויצור מערכת יחסים עם בלוגרים ומשפיענים שיכולים להפיץ אותך אונליין ואופליין ולשפר את הנראות והאמינות שלך ברשת. 

SEO הוא לא אסטרטגיה שפועלת בחלל ריק; הוא חלק מאסטרטגיות שיווק נרחבות כגון שיווק דיגיטלי, בניית מותג ועוד. אם תשים לב לכל החלקים בתמונה הגדולה, תוכל לשפר את הנראות שלך בעולם הדיגיטלי ולהשפיע על החלטות הצרכנים. 

 

המאמר פורסם במקור ב-Digimarcon ונכתב ע"י רותם דהן, אתי נחום פינקלשטין מ-BlogsRelease- לוח ידיעות PR לבלוגרים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.