23 פברואר 2015 | רועי מוזר
כרטיס מהיר לארה״ב

מדברים על ''קליקת'' היזמות הישראלית ועל הקשרים הבינ''ל והידע והנסיון הרב שצברו יזמים ישראלים, המטרה שלנו במאמר הזה לחשוף חלק קטן אך חשוב ליזמים רבים מאותו ידע ונסיון נצבר.

מדברים על ''קליקת'' היזמות הישראלית ועל הקשרים הבינ''ל והידע והנסיון הרב שצברו יזמים ישראלים, המטרה שלנו במאמר הזה לחשוף חלק קטן אך חשוב ליזמים רבים מאותו ידע ונסיון נצבר.

 

אנו מעניקים אפשרות לכרטיס מהיר לתוכנית ההאצה של DreamIt Ventures בניו-יורק, לאחר שתקראו את היתרונות שיש בתוכנית הזו, אני בטוח שלא תרצו לפספס את ההזדמנות. לאחר שלושה חודשים של עבודה אינטנסיבית בפילדלפיה בתכנית ההאצה של DreamIt Ventures  החלטנו לשתף באופן תמציתי ממקור ראשון את היתרונות שיש בהשתתפות בתוכנית האצה בארה״ב וכמה ערך יש עבור החברה והיזמים בהשתתפות בתוכנית זו.

 

עבודה בראש שקט - הדבר הראשון שמקבלים היא בעצם ה״אישור״ שמה שאתה עובד עליו אכן מעניין ובעצם יש מישהו שמוכן להשקיע בך כסף וזמן על מנת שתוכל לעבוד בראש שקט ותתרכז אך ורק בחברה אותה אתה בונה. השינוי הוא קריטי, כאשר מחברה אשר מנסה את מזלה בעולם הסטארטפים ולפעמים אפילו הצוות לא עובד יחד ובאותו מקום, פתאום ברגע אחד אתה מבין שמעכשיו זהו עולמך ואתה זוכה באפשרות לעבוד עליו ב 100%.

 

גוף גדול עומד מאחורייך - ברגע שאתה מתקבל ל DreamIt יש גוף שלוקח ״אחריות״ ומכניס אותך תחת כנפיו ומעכשיו יעשה הכל על מנת לעזור לך למנף את הצלחתך.הביטוי הממשי של זה הוא עזרה מיידית בכל אשר תהיה מעוניין, כל דבר שתרצה להגיע אליו, אנשים לדבר איתם, חברות לעבוד איתם ובעצם כל רעיון פרוע שתזרוק לאויר, ברגע שאתה חלק מהתוכנית אז אתה נהנה מרשת הקשרים והמשאבים של התוכנית אשר בקלות יכולים למצוא את האדם הנכון שיעזור לך. בנוסף האסמכתא של הקבלה לתוכנית עוזרת מאוד בפתיחת דלתות.

 

כסף - כחברה דלת משאבים כסף הוא ערך חשוב מאוד,DreamIt Ventures  משקיעים בכל אחת מהחברות $25,000, כסך זה כמובן משמש עבור טיסות והשכרת דירה, אבל מעבר לכך הכסף הזה הוא לשימוש החברה וכל מה שהחברה זקוקה לו. בנוסף לDreamIt Ventures קרן נוספת אשר משקיעה בחברות פורטפוליו בלבד.

 

חלל עבודה משותף - כל החברות שמשתתפות בתוכנית ההאצה עובדות באותו חלל משותף, קודם כל זהו משרד לכל דבר עם כל מה שמשתמע מכך אבל היתרון הגדול הוא בעצם העבודה עם אנשים סופר איכותיים בסביבתך והיכולת להתייעץ עם החברות האחרות, להעזר בשירותים שלהם ופשוט לפתוח את הראש לרעיונות חדשים - סיעור מוחות עם כמות גדולה של אנשים יכולה לקצר תהליכים ולעזור במציאת פתרון בצורה מהירה.

 

ישנם עוד המון יתרונות נוספים, אך מבחינתנו אלו המרכזיים שחשבנו ששווה להזכיר.

 

לכל המעוניין, בשבוע הבא אנו עורכים וובינר עם מר אנדרו אקרמן - המנהל של DreamIt בניו-יורק, בו אנדרו יסביר בהרחבה על התוכנית ויענה על שאלות לקראת המחזור שנפתח בקרוב בניו-יורק. לאחר הוובינר אנו נפגש עם חברות שיהיו מעוניינות לזכות בכרטיס מהיר לשלבים הסופיים של המיון לתוכנית והוא שיחה אישית עם אנדרו והצוות בניו-יורק.

 

זוהי הזדמנות בלעדית לחברות ישראליות המעוניינות להשתתף במחזור הבא שלDreamIt בניו-יורק. לינק להרשמה לוובינר,  ועוד על החוויות שלנו מהתקופה שלנו ב- DreamIt תוכלו למצוא את בסדרת הכתבות שפירסמתי כאן לאורך התוכנית בלינק הבא.

 

 כמובן בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אליי ישירות אל  [email protected]

 

תודה רבה ובהצלחה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.