22 יולי 2015 | מת'יו טורן
3 דרכים ללמד את הילדים על יזמות

כשיש לכם ילדים, אתם רוצים להעניק להם הכל. ויותר חשוב מדברים שהם חפצים, לעיתים קרובות משמעות הדבר היא ללמד אותם את המיומנויות שהם יצטרכו כדי לחיות חיים מאושרים, בטוחים ומלאי הרפתקאות. יזמות מספקת את המיומנויות שכל אחד בכל גיל צריך לרכוש על מנת להצליח בעולמנו המשתנה תמידית.

כשיש לכם ילדים, אתם רוצים להעניק להם הכל. ויותר חשוב מדברים שהם חפצים, לעיתים קרובות משמעות הדבר היא ללמד אותם את המיומנויות שהם יצטרכו כדי לחיות חיים מאושרים, בטוחים ומלאי הרפתקאות. יזמות מספקת את המיומנויות שכל אחד בכל גיל צריך לרכוש על מנת להצליח בעולמנו המשתנה תמידית.

 

בעוד ילדים לא יהיו מסוגלים לתפוס את העומק הממשי של הפרטים של כל היבט בעסקים שאנחנו כמבוגרים אחראים עליהם, הם הרבה יותר חכמים ואינטואיטיביים ממה שאנחנו חושבים. המיומנויות ותכונות האופי שילדים יכולים ללמוד כיזמים קטנים יעזרו להם לשגשג ולפרוח למשך כל חייהם.

 

אז אם אתם הורים ואתם רוצים ללמד את ילדיכם את מסריה החשובים של יזמות, אל תחכו! הנה לפניכם שלוש דרכים פשוטות להתחיל עם זה כבר עכשיו.

 

1. לבנות דוכן לימונדה.

 

ב-3 במאי, עדרי ילדים מכל רחבי ארצות הברית הקימו דוכני לימונדה והשתתפו ביום הלימונדה הלאומי. האירוע הזה נוסד ב-2007 בטקסס כדי ללמד את הילדים שיעורים בסיסיים חשובים בבעלות על עסק. לאורך 14 שיעורים הילדים לומדים איך להקים דוכן משלהם, לתת לו שם ולשווק אותו, וכל שאר הפרטים הבסיסיים הקשורים ביצירה ובעלות על עסק.

 

למרות שיום הלימונדה כבר עבר בשביל 2015, אתם לא חייבים להיות בארצות הברית כדי לעשות את זה. פשוט קחו את הילדים והקימו איתם דוכן לימונדה בשכונה. הם ודאי ייהנו מזה ותוכלו ללמד אותם שיעור חשוב ביותר.

 

2. קנו את מדריך ה-Kidpreneurs.

 

לפעמים, החלק הקשה ביותר בללמד משהו הוא לארגן ולבנות את הידע אותו אתם רוצים לחלוק עם הילדים. זו הסיבה שאחי אדם ואני כתבנו ספר ומדריך ללימוד יזמות לילדים.

 

כשהפכנו להורים, הופתענו מהמחסור שיש במקורות זמינים ללימוד ילדינו על יזמות. כשלא הצלחנו למצוא את מה שרצינו, החלטנו ליצור את זה. חברנו לארגונים חינוכיים, בתי ספר ותוכניות חינוך בלתי פורמליות לאורך ארצות הברית וקנדה כדי להפיץ את השמועה- איך הורים ומורים יכולים להביא את ילדיהם ותלמידיהם להתחיל בגיל צעיר עם עולם היזמות משנה החיים.

 

אם אתם הורים ואתם רוצים ללמד את ילדיכם על פעולות יזמיות שאתם עושים מדי יום ביומו, אבל לא יודעים איך להתחיל, האתר של Kidpreneurs הוא מקום מצוין להתחיל בו.

 

3. צאו לחופשה.

 

בפעם הבאה שאתם חושבים לנסוע לדיסנילנד או Six Flags, חישבו על KidZania. זהו פארק שעשועים ענק המבוסס כולו על יזמות וחקר עסקים. זה אולי נשמע פחות מרגש מנסיעה לממלכה הקסומה בהתחלה, אבל מבט אחד באתר שלהם או באחד מסרטוני הוידאו יגרום לכם לרצות לקחת את הילדים לשם.

 

ממוקמים במספר מקומות ברחבי העולם, הפארקים של KidZania מוקדשים ללימוד הילדים על הצדדים המשעשעים אך חשובים של עסקים ועל עולם המבוגרים שאנו חיים בו. מדובר ברעיון מעוצב לעילא ומבוצע בצורה נפלאה, שיגרום לילדים שלכם לשחק תוך כדי למידה מה צריך כדי להיות יזם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.