18 נובמבר 2015 | אלן ויינקראנץ
כולם לעלות לרכבת הכסף

אם יש לכם סטארט-אפ ואתם רוצים את ההזדמנות להציג את החברה שלכם בשביל מימון בפני עשרה משקיעים ונציגי תאגידים מוכשרים ביותר ובעלי פרופיל גבוה באווירה ייחודית ביותר, רכבת הכסף מבית Terra Venture Partners היא בשבילכם.

כשאני מסקר את הנרטיב של אקוסיסטם הסטארט-אפ והחדשנות הישראלי ובמסעותיי אל מחוץ למדינה, אנשים רבים מתייחסים אל תל אביב כאומת הסטארט-אפ.

 

בעוד המטרופולין התל אביבי בהחלט תופס נפח גדול מפעילות הסטארט-אפ באקוסיסטם, אני חייב להזכיר לאנשים שאומת הסטארט-אפ היא ישראל, ולא רק תל אביב.

 

העובדה המעשית היא שבישראל ככלל, ולא רק בתל אביב, יש מלאי עשיר ומגוון של מוחות מייסדים מוכשרים וחכמים מאוד שעובדים על מה שיכול להיות הדבר הגדול הבא.

 

חיפה, אשדוד, עפולה, נצרת, שדרות ובאר-שבע הן רק מעט מקהילות הסטארט-אפ הפריפריאליות הרבות של ישראל, ולכל אחת יש את התרומה הייחודית שלה לאומת הסטארט-אפ.

 

 

כולם לעלות...

 

אם יש לכם סטארט-אפ ואתם רוצים את ההזדמנות להציג את החברה שלכם בשביל מימון בפני עשרה משקיעים ונציגי תאגידים מוכשרים ביותר ובעלי פרופיל גבוה באווירה ייחודית ביותר, רכבת הכסף מבית Terra Venture Partners היא בשבילכם.

 

לדברי גיל אברמס, העומד בראש הפיתוח העסקי והחדשנות עבור החברה ומנהל התכנית רכבת הכסף, עשרה משקיעים ונציגי תאגידים יעלו על קרון רכבת פרטי ויעצרו במעל ל-3 תחנות במסע ל-18 ערים לאורך 320 קילומטרים, על מנת להיפגש ולקבל הצעות ממאה וחמישים סטארט-אפים במסעם לאורך מדינת ישראל. הרכבת תצא לדרך ב-15 בדצמבר.

 

לאחר הרישום והקבלה לתוכנית, כל שתצטרכו לעשות הוא לנסוע אל תחנת הרכבת הקרובה ביותר לקהילתכם ולעלות לרכבת- פשוטו כמשמעו.

 

"החל מנהריה, דרך נסיעה לבאר-שבע וסיום המסע בתל אביב, הסטארט-אפים שיתקבלו יעלו לרכבת בערי המוצא שלהם ויקבלו את תשומת הלב של המשקיעים אחד על אחד, בעוד הם נוסעים לאורך המדינה שהיא אזור הפעולה שלהם, בלי הצורך לנווט באופן אישי את דרכם המדויקת אל המשקיעים המשפיעים ולקבוע עשרות פגישות."

 

אתם תפגשו עם חברי הצוות של Terra Venture Partners ועם הספונסרים/שותפים שלהם מכמה מהחברות המובילות בעולם, המחפשים סטארט-אפים משכנעים שיכולים להוסיף ערך לעסקיהם או ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות עבורם.

 

קרן ההון סיכון של בוש, מוטורולה, וורטקס קפיטל, פועלים הייטק מבית בנק הפועלים, טייקו, ST הנדסה, דלואיט, WeWork, הבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוד, הן אלו המובילות את מערך השותפות והמימון של התוכנית.

 

בנוסף, תוכנית הסטארט-אפ של Rackspace היא מלווה תקשורתית של התוכנית, יחד עם IATA , WeWork ועוד כמה אחרים.

 

היוזמה הזאת אינה טובה רק עבורכם; היא טובה גם עבור האומה ועבור האופן בו העולם רואה אותנו.

 

אם תבחרו, תהיה לכם גם ההזדמנות לחלוק את סיפורכם עם התקשורת שתסקר את האירוע. אנו רוצים שתשתפו את עובדת השתתפותכם בפלטפורמות החברתיות הגדולות ותהיו חלק ממשהו שהוא הרבה מעבר למצגת שלכם.

 

אם תעשו זאת, לא רק שתקבלו סיקור על מה שאתם עושים, אלא תקחו חלק במטרה נעלה יותר - מסר לעולם שיש חדשנות וסטארט-אפים מדהימים לאורך כל המדינה הנהדרת שלנו.

 

איך להגיש את מועמדותכם? 

פשוט לחצו כאן ומלאו את כל המידע.

למידע נוסף על רכבת הכסף, בקרו באתר.

 

התאריך האחרון להגשת המועמדות הוא ה-26 לנובמבר.

 

אני מציע לעזור לכל סטארט-אפ בתוכנית עם ההעברה והמצגת. פשוט פנו אליי- [email protected].

בנוסף, לשאלות הנוגעות לתוכנית עצמה, ניתן ליצור קשר ישירות עם גיל אברמס-  [email protected].

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.