20 ינואר 2016 | מערכת StartIsrael
קהילה ישראלית - Tech7 קהילת החדשנות והטכנולוגיה בבאר שבע והדרום

Tech7 היא קהילת החדשנות והטכנולוגיה של באר שבע והדרום, אשר נוסדה בשנת 2014 ביוזמה ורצון משותף של פארק ההייטק, העירייה וסטודנטים מקומיים. מטרות הקהילה הן לתרום ולהאיץ את תהליך התפתחות האקו סיסטם הטכנולוגי בנגב, למצב את באר שבע כעיר מובילה בתחומי היזמות והטכנולוגיה, ולחזק את הזיקה של הסטודנטים לנגב.

עם סצינת יזמות וחדשנות פורחת ממש כמו בחזונו של בן גוריון, לא פלא שיש עוד סיבות לבקר בדרום ועוד קהילות יזמות דרומיות שכדאי להכיר. והפעם בקהילה ישראלית - אנחנו עם Tech7, קהילת היזמות של באר שבע והדרום.

 

 

הקהילה שלנו

 

Tech7 היא קהילת החדשנות והטכנולוגיה של באר שבע והדרום.

הקהילה נוסדה בשנת 2014 ביוזמה ורצון משותף של פארק ההייטק, העירייה וסטודנטים מקומיים, וכיום מובלת על ידי חמישה תושבים גאים של באר שבע - אביב אביטל, איתי קולס, יותם צוקר, דני ענבר וגלעד כספי.

מטרות הקהילה הן לתרום ולהאיץ את תהליך התפתחות האקו סיסטם הטכנולוגי בנגב, למצב את באר שבע כעיר מובילה בתחומי היזמות והטכנולוגיה, ולחזק את הזיקה של הסטודנטים לנגב.

הקהילה מהווה קהילת גג לכלל הקהילות היזמיות והטכנולוגיות הפועלות בבאר שבע ובדרום וזאת במטרה לייצר חיבורים וסינרגיה בין יזמים, סטרטאפים, עובדי פארק ההייטק, וחברות בין לאומיות.

 

 

מימין לשמאל: יותם צוקר, אביב אביטל, דני ענבר ואיתי קולס. נעדר מהתמונה - גלעד כספי.

 

 

מדוע בחרנו להקים את הקהילה דווקא במיקום זה

 

באר שבע חוותה את ההתפתחות הטכנולוגית-יזמית שלה רק בשנים האחרונות, כאשר משבצת הקהילה נותרה יתומה ללא מענה.

בנוסף, בניגוד לתל אביב ולירושלים, בבאר שבע הפלטפורמה לנטוורקינג, ליצירת שותפויות ולקידום מיזמים הייתה חסרה. הצורך היה ברור ומיידי, לכן יצרנו קהילה שתוכל לתמוך וללוות את התהליך - Tech7.

כיום, לאחר כשנה וחצי של פעילות, ניתן כבר לראות שהתמונה שונה לגמרי :)

 

 

 

הייחוד בקהילה שלנו

 

היתרון המובהק של קהילת Tech7 הוא החיבורים.
כקהילה מובילה ומלכדת, אנו מייצרים את החיבורים והשידוכים על בסיס יומי, אם במסגרת האירועים שלנו, או דרך פניות פרטיות. מחיבורים אלו אנו כבר מצליחים לראות שותפויות מוצלחות, משרות חדשות ומיזמים חדשים. לצד חיבורים אלו, אנו גם מספקים מעטפת ליזם שנועדה למזער את המכשולים ולמקסם את ההצלחה של היזמים הדרומיים.

ייחוד הקהילה הוא בקשת השותפים הרחבה - לצדנו חברות מפארק ההייטק החדש (EMC, JVP, WeWork, Wix ועוד), כמו גם עיריית באר שבע בראשות רוביק דנילוביץ' וכחסות ראשית - פועלים הייטק. הגב החזק הזה, כמו גם הצהרת האמון, הם שמאפשרים לנו לצעוד קדימה ולייצר שינוי. אנו מקפידים לקיים פורום שותפים אחת לרבעון, בו אנו יושבים יחד לתכנן את היעדים והאסטרטגיה להמשך.

 

 

 

המשמעות של להיות קהילת יזמות בישראל

 

אנו מאמינים שקהילת יזמות בישראל משמעותה בית פתוח ותומך לכל – החל מסקרנים שלאו דווקא מגיעים מהתחום, דרך סטארטאפיסטים ועובדי הייטק, ועד יזמים, משקיעים וכו'.

  

 

 

קהילה מפרגנת לקהילה

 

נשמח לפרגן ל-Made In JLM שעשו ועושים עבודה מדהימה בבניית האקו-סיסטם בירושלים, ומספקים לנו מודל להשראה.

  

 

 

כדאי לכם לעקוב אחרי הפעילות שלנו

 

מי שהיה באירועים שלנו כבר יודע - יש קסם באוויר. בבאר שבע האגו נשאר בחוץ וכולם מדברים בגובה העיניים.

אם נושאי היזמות והטכנולוגיה מדברים אליכם, אם אתם מחפשים תמיכה למיזם שלכם, או אם אתם פשוט רוצים להכיר עוד אנשים בעלי תחומי עניין דומים - מקומכם איתנו!

 

 

 

שמרו על קשר

 

מומלץ לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלנו (TechSheva) וקבוצת המיטאפ בהם מתעדכנות הפעילויות.

לפניות ישירות ניתן לכתוב אל [email protected]

נתראה :)

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.