9 פברואר 2016 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Eventer

איוונטר (Eventer) היא מערכת למכירת כרטיסים המסייעת למפיקים ולבתי הופעות להגדיל מכירות תוך צמצום עלויות. כמי שמכירים אישית את עולם העשייה של הלקוחות, אנו מבינים היטב את דרישות השוק ודוגלים מעל לכל בשירות מעולה וערך אמתי ללקוח הקצה. אנו גאים לספר שאיוונטר הפכה תוך פחות משנה לאחת מפלטפורמות מכירת הכרטיסים המבוקשות ביותר בארץ, והלקוחות שלנו יכולים להעיד על כך.

 

מי אנחנו

איוונטר (Eventer) היא מערכת למכירת כרטיסים המסייעת למפיקים ולבתי הופעות להגדיל מכירות תוך צמצום עלויות. הוגה הרעיון הוא ג'וליאן אזולאי, המכהן כיום כ-CEO של הסטארטאפ. אזולאי, בעל ניסיון בעולם האירועים הישראלי, בין היתר גם כיזם בסטאראטפים שונים הקשורים בתחום, זיהה מספר צרכים בסיסיים של מפיקי אירועים שאינם זוכים למענה ראוי, כגון הצורך במערכת נוחה ומתקדמת שתאפשר מכירת כרטיסים לאירועים מגוונים, וכן צורך במערכת שתהא פעילה לחלוטין גם אופליין -  צורך שהוא קריטי לאירועים החלים תחת כיפת השמיים. מעבר לכל אלו, כמובן שנדרש מהמערכת להיות כזו שתשרת בנוחות וביעילות את המשתתפים באירוע ואף תסייע בקידום המכירות. האתגר היה לאחד את כל הצרכים המהותיים הללו לפלטפורמה אחת נוחה לשימוש.

 

 

 

איוונטר מציעה מכלול של שירותים הרלבנטיים לעולם האירועים העונים על כלל הצרכים שהוזכרו. המערכת, שהיא White label, SaaS, מעמיקה את ההיכרות עם לקוח הקצה באמצעות ניצול מיטבי של מידע (data) שנאסף אודות נתוני המכירות והצלחת אירועים קודמים. המידע עובר הליך של אנליטיקות מתקדמות, המסייע ללקוחות להתייעל מאירוע לאירוע וללמוד את קהל היעד, וזאת באמצעות שימוש בממשק נוח ונגיש המותאם לכל הפלטפורמות (Web, Mobile).

בנוסף, מעמידה המערכת לרשות מארגני האירוע כלים שיווקיים, שמטרתם ליעל את שיטות השיווק ולסייע בהגדלת החשיפה והמכירות. לדוגמא, איוונטר משרתת את מארגני האירוע בכל הקשור לניהול סוכני המכירות שלהם. בכל רגע נתון, מארגן האירוע יודע בדיוק כמה כרטיסים נמכרו, על ידי מי ובאיזה אופן - גם כאשר המכירה נעשתה במזומן.

 

לאירועים יש גם צד פיננסי, ולכן המערכת עושה שימוש בפתרונות תשלום מאובטחים, הכוללים את הטכנולוגיות החדישות ביותר בשוק, כך שהלקוח יכול "לישון בשקט".

 

איוונטר הציגה לשוק האירועים החיים מספר חידושים ושדרוגים טכנולוגיים מהותיים:

פתרונות אופליין לאירועים תחת כיפת השמיים – מארגני אירועים המתקיימים בחוץ דוגמת פסטיבלים, הופעות, ירידים, כנסים ועוד, לא יכולים להסתמך תמיד על חיבור אינטרנטי חזק ואמין לאורך האירוע ונאלצים למצוא פתרונות אחרים, מיושנים יותר, כגון הדפסה ידנית של טבלאות אקסל עם שמות אלפי המשתתפים. עד היום! הודות לפעילות המלאה של איוונטר גם אופליין, אותם אירועים עומדים בסטדנרטים הגבוהים של אולם מסודר עם חיבור אינטרנט פעיל ויציב.

חידוש נוסף הוא מפת הישיבה – מי שרכש כרטיס לאירוע או הופעה דרך המכשיר הנייד, וניסה באמצעותו לבחור מקומות ישיבה, נתקבל במערכת מיושנת, לא נוחה, שאינה מתאימה עצמה למכשיר. איוונטר מציגה את מפות הישיבה של האולמות השונים באופן המותאם לנייד, כך שחווית בחירת המקום היא נוחה ואינטואיטיבית.

 

כמי שמכירים אישית את עולם העשייה של הלקוחות, אנו מבינים היטב את דרישות השוק ודוגלים מעל לכל בשירות מעולה וערך אמתי ללקוח הקצה. אנו גאים לספר שאיוונטר הפכה תוך פחות משנה לאחת מפלטפורמות מכירת הכרטיסים המבוקשות ביותר בארץ, והלקוחות שלנו יכולים להעיד על כך.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו

שאין מספיק שעות ביממה! אבל עד שיקום הסטארטאפ שיפתור את זה, אנחנו מתמודדים בעיקר עם האתגר של התרחבות לחו"ל, בזמן שהמשרדים שלנו ממוקמים בארץ. יש התעניינות מאוד גדולה באיוונטר מצד גורמים מעניינים וחשובים בזירה הבינלאומית, וקיבלנו כמה הצעות מפתות שאנו בוחנים. בעתיד הקרוב נפתח משרדים מעבר לים כדי שנוכל להתמודד ביתר קלות ויעילות בביקוש המגיע משם.

 

אנחנו מאמינים שנצליח

ראשית, בגלל העובדות בשטח. כבר עכשיו יש לנו לקוחות גדולים שמרוצים מאוד מאיוונטר וכן התעניינות גדולה מצד גורמים בינ"ל. בנוסף, אנו מאמינים שנצליח כי אנחנו מגיעים מהרקע הנכון: בוגרי יחידות טכנולוגיות שמכירים היטב את הטכנולוגיות החדישות ביותר ומבינים לעומקן מערכות מידע מורכבות. אנחנו מבינים לעומקם את האתגרים איתם מתמודדת תעשיית האירועים וברור לנו מהם הפתרונות שעלינו לספק.

הכי חשוב - אנחנו מאמינים שנצליח כי אנחנו שותפים עסקיים אבל גם חברים טובים וצוות מגובש שנהנה מהעבודה יחד.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מנצח, אהבה לתחום, עבודה קשה, דבקות במטרה והופעה טובה לפחות פעם בשבוע.

 

 

רצינו לומר תודה

ללקוחות הנהדרים שלנו כמובן! מועדונים, פארקים, פסטיבלים ונותני החסות לאירועי תרבות מיוחדים -  אנחנו מודים לכולם על השותפות ועל האמון.

 

 

בעוד שנה מהיום

אנחנו מאמינים שאיוונטר תהפוך למובילת קטגוריה גלובאלית, בתחום האירועים החיים. אנו זוכים כאמור להתעניינות מגורמים בחו"ל הקשורים לתחום, ובוחנים את ההצעות וההזדמנויות השונות המגיעות אלינו. אנחנו שומרים על מדיניות של ראש פתוח ופתוחים לשמוע ולשקול כל הצעה שתבוא, מלקוחות וממשקיעים כאחד. איוונטר צוברת לקוחות בקצב מרשים ואנו בטוחים שהצמיחה הזו תימשך..

 

 

כדאי לעקוב אחרינו

קודם כל כי כל האירועים הכי שווים בארץ מוצגים באתר איוונטר, אז מי שרוצה להשקיע קצת בפנאי שלו לא ירצה לפספס. שנית, כי אנחנו עומדים לשנות את הדרך שבה נהנים מהופעות חיות ואירועים. יש לנו עוד הפתעות וחידושים רבים, שתרצו להיות הראשונים לשמוע עליהם.

 

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

 

E-mail: [email protected]

Web: eventer.co.il

Facebook: https://www.facebook.com/eventertickets

twitter: @EventerPlatform

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.